Moto Madness (en andere vlogs) bingo

Kizmiaz

Born to be mild
20 aug 2020
805
984
Limbürg
Als ik met mijn motormaten een biertje doe staat vaker Moto Madness aan op YouTube. Sommige situaties daar komen vaker voor dan andere. Daarom wil ik een bingo drankspel introduceren. Shotje en/of slok als één van de volgende dingen voorbij komt:

  1. "What are you doing?"
  2. Hits mirror
  3. "Get off your phone!"
  4. Corrects other driver from breaking the law, then breaks law
  5. Middle finger
  6. Revs engine instead of using horn
  7. Race with expensive car
  8. Get incredibly upset about something you saw coming for miles
  9. Dirt biker getting stopped by angry old person
  10. Points at cam on helmet
  11. Karen (double shots if in ridiculously huge SUV)
  12. "You're on camera!" (double shots if immediately breaks the law)
  13. Gets rear-ended by someone in their own gang
  14. Ridiculous speeds, but in T-shirt and without gloves
  15. Looking for his shoes after a crash
  16. Threats car driver, then immediately drives away

Maar verder kom ik nog niet. Is er iemand anders nog een cliché of iets wat je continue ziet bij deze YouTube kanalen?
 
Laatst bewerkt:
  • "I've got you on camera" - om vervolgens iets te doen voor de camera dat nog fouter is (keihard wegscheuren, spiegeltje tikje, iets ergers, of een combinatie van voornoemde dingen).
  • Boos worden op een andere weggebruiker omdat vlogger iets fout doet/zich klemrijdt/niet kan anticiperen

Ik kijk niet echt motorvloggers meer. Ik word er opgefokt van als ik dat soort filmpjes kijk. Dan kijk ik liever Schaaf - lekker sturen en een heerlijk motorgeluid ipv een irrationeel boze motorrijder met een overslaande stem :+
 
Ik kijk dit soort filmpjes wel eens, maar ik kijk ze nooit af. Kan de ongelofelijke domheid van die motorrijders gewoon niet aanzien. Denken dat ze King of the Road zijn maar vergeten even dat ze motorrijder en dus uitermate kwetsbaar zijn
 
- Rijdt al wheeliend in groep, wordt langs achter aangereden door ander groepslid tegen 60mph.
- Staan in groep bij het stoplicht, hinderen alle andere weggebruiker die al bij het licht stonden te wachten, worden agressief als die andere weggebruikers doorrijden bij groen licht en alzo over hun pikkie rijden.
- Doet erg stoere actie tegenover automobilist, scheurt er dan meteen vandoor tussen dubbele file = shotje. Als hij nadien alsnog ingehaald wordt door automobilist = dubbel shotje. Als hij ook nog op z’n muil krijgt door automobilist = triple shotje.
- is gecrasht, zoekt zijn schoenen.
- rijdt +100mph in T-shirt en short = shotje. Geen handschoenen = dubbel shotje. Teenslippers = triple shotje.
 
Laatst bewerkt:
Die filmpjes zijn GOUD. Ten eerste vanwege de entertainment-waarde, ten tweede vanwege de didactische waarde.

Soms komt er een situatie voorbij die ik van mezelf herken (vb verkeersconflict van ver voorspelbaar, toch stug doorgaan en tütteren). In zo’n filmpje zie je dan hoe dom en triest zulk gedrag is.

En geef toe, ook JIJ herkent er af en toe ook wel iets van jezelf :Y
 
Een jaar of anderhalf geleden keek ik ze nog wel.
Momenteel sla ik ze over.
Ik stoor me mateloos aan het overdreven/belachelijke gedrag van de mindervolwassene, die in deze filmpjes een podium krijgen.
Een uitzondering daargelaten.
 
Op Bitchute heb je ook nog een 'aardig' filmpje, 135 minuten met vaak echt domme crashes waarbij je je echt afvraagt waar ze het rijbewijs hebben gehaald. Enige nadeel is dat de bandbreedte van Bitchute bijzonder klein is. Veel bufferen... of ligt aan mijn computer.

Pak wat te drinken en wat te eten, want je bent dus zeker 2 uur zoet;

 
Enige nadeel is dat de bandbreedte van Bitchute bijzonder klein is. Veel bufferen... of ligt aan mijn computer.
Denk niet dat het aan jouw computer ligt. Dat valt echt amper te kijken zo, om de haverklap ligt het stil om te bufferen idd.
 
Zou wel mee willen spelen maar heb in de eerste plaats geen vrienden en ten tweede ben ik gestopt met drinken nadat ik voor zoveelste keer naakt in de tuin van de buurman wakker werd.

Verder wel lachen die motomadness filmpjes ja, maar een hoop slechte rijders.
 
  • "I've got you on camera" - om vervolgens iets te doen voor de camera dat nog fouter is (keihard wegscheuren, spiegeltje tikje, iets ergers, of een combinatie van voornoemde dingen).
  • Boos worden op een andere weggebruiker omdat vlogger iets fout doet/zich klemrijdt/niet kan anticiperen

Ik kijk niet echt motorvloggers meer. Ik word er opgefokt van als ik dat soort filmpjes kijk. Dan kijk ik liever Schaaf - lekker sturen en een heerlijk motorgeluid ipv een irrationeel boze motorrijder met een overslaande stem :+
Schaaf +1
 
Denk niet dat het aan jouw computer ligt. Dat valt echt amper te kijken zo, om de haverklap ligt het stil om te bufferen idd.
En geen optie om te downloaden... hmmm dan een keer kijken als Bitchute meer bandbreedte heeft, dit is inderdaad echt waardeloos.
 
Vanochtend liep hij wel gewoon door,
Heb hem niet helemaal gekeken, het is veel van hetzelfde op den duur.
Wel verdrietig om te zien hoe dom sommige mensen zijn 🤐 gewoon volle bak over een blinde kruising op hoop van zegen 🤦🏻‍♂️
En ook veel target fixation gevalletjes, of gewoon een bocht uitrijden terwijl ze nog amper hellingshoek hebben 🤷🏻‍♂️
 
  • "I've got you on camera" - om vervolgens iets te doen voor de camera dat nog fouter is (keihard wegscheuren, spiegeltje tikje, iets ergers, of een combinatie van voornoemde dingen).
  • Boos worden op een andere weggebruiker omdat vlogger iets fout doet/zich klemrijdt/niet kan anticiperen

Ik kijk niet echt motorvloggers meer. Ik word er opgefokt van als ik dat soort filmpjes kijk. Dan kijk ik liever Schaaf - lekker sturen en een heerlijk motorgeluid ipv een irrationeel boze motorrijder met een overslaande stem :+
Thanks, en ook voor de Schaaf tip! Die kende ik nog niet. Net effe zijn Vietnam compilatie gezien, erg mooi.
 
- Rijdt al wheeliend in groep, wordt langs achter aangereden door ander groepslid tegen 60mph.
- Staan in groep bij het stoplicht, hinderen alle andere weggebruiker die al bij het licht stonden te wachten, worden agressief als die andere weggebruikers doorrijden bij groen licht en alzo over hun pikkie rijden.
- Doet erg stoere actie tegenover automobilist, scheurt er dan meteen vandoor tussen dubbele file = shotje. Als hij nadien alsnog ingehaald wordt door automobilist = dubbel shotje. Als hij ook nog op z’n muil krijgt door automobilist = triple shotje.
- is gecrasht, zoekt zijn schoenen.
- rijdt +100mph in T-shirt en short = shotje. Geen handschoenen = dubbel shotje. Teenslippers = triple shotje.
Jij hebt ze ook vaker gekeken! Goeie toevoegingen, thanks!
 
Bedankt voor de suggesties, ik heb de meesten er al aan toegevoegd. Moet allemaal wel op een bingo-kaartje blijven passen, he.

God dat wordt een kater de volgende keer 😬
 
Terug
Bovenaan Onderaan