Moto swap

Mensen zijn vriendelijk en willen graag op je motor rijden. En betalen alles als er wat gebeurt.

Maar als er wat gebeurt en ze moeten ineens een half jaarsalaris ophoesten dan denk ik niet dat ze zo vriendelijk meer zijn / eronderuit proberen te komen. Dus nee niemand raakt mijn motor aan. ;) Ook geen mensen die ik al jaren ken.. gewoon geen zin in het hele gezeik.
 
Onder motorvrienden wordt de motor zonder problemen geruild voor een stukje sturen. Vreemden, mwah…nee. Tenzij je iets heel tofs hebt om mee te ruilen, maar dan ook wel heel tof.
 
Ik zou wel een keer van motor willen ruilen met iemand in een land waar ik zou willen rijden. Een paar weken een (fatsoenlijke) motor huren in Zuid Afrika, Maleisië, Canada om er maar een paar te noemen, kost best wat geld. Als ik daar iemand z’n motor kan lenen en in ruil die van mij beschikbaar stel voor een motor vakantie in west Europa dan kan dat best een mooie constructie zijn. Moet er wel iets met een verzekering worden geregeld natuurlijk..
 
Ik zou wel een keer van motor willen ruilen met iemand in een land waar ik zou willen rijden. Een paar weken een (fatsoenlijke) motor huren in Zuid Afrika, Maleisië, Canada om er maar een paar te noemen, kost best wat geld. Als ik daar iemand z’n motor kan lenen en in ruil die van mij beschikbaar stel voor een motor vakantie in west Europa dan kan dat best een mooie constructie zijn. Moet er wel iets met een verzekering worden geregeld natuurlijk..
Hmmm klinkt als een gat in de markt, misschien moet je toch een website je gaan bouwen en wat tiktok filmpjes gaan maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan