Films en Feest 23 mrt

Het lijkt erop alsof ik tijdens het feest van 23 mrt thuis moet blijven van BYM '(
Is het nu wel duidelijk wat ik bedoel?

Hmmmmja, was me niet helemaal duidelijk, lamaar hangen dan.....

Bij deze heet ik je alvast van harte welkom op het feest :+ }) :+
 
ik heb:
careless_and_imprudent.mpeg 346mb
Las Vegas Extremes1.avi
Las Vegas Extremes2.avi
Urban Assult.avi
fastbikes mach3.avi
fastbikes com.avi
 
Wheehaa, we have a winner!!!

Als jij wKJ's bikeDVD's omzet naar DivX, dan kun je in ruil daarvoor wel weer wat films van ons krijgen. :) :)

Dat houd in dat ik bij Gekke Peppie op bezoek moet
doublefinger.gif
 
Ja want ik weet niet hoe het moet... '( :z

Ben een van de grootste knuppel kwa computers :z

Geef mij maar iets met een motor erin :z
 
Laatst bewerkt:
ik heb:
careless_and_imprudent.mpeg 346mb
Las Vegas Extremes1.avi
Las Vegas Extremes2.avi
Urban Assult.avi
fastbikes mach3.avi
fastbikes com.avi
Zijn die fastbikes avi's van jou goed?
Ik heb Mach3 ook maar die is corrupt halverwege. ;(

Zo ja, dan wil ik ze GRAAG. :}
 
peejay: denk dat't redelijk moeilijk is, ik ga al zeker geen 300 cd'tjes meenemen voor de mensen die me filmpjes willen snappie.
 
Ik heb nog een DVD van "Judgement Day". Die past zeker in de rij. Maar ik kan niemand in de buurt van Zutphen of Enschede vinden die een DVD-speler in zn pc heeft om hem te rippen.
 
Ik heb nog een DVD van "Judgement Day". Die past zeker in de rij. Maar ik kan niemand in de buurt van Zutphen of Enschede vinden die een DVD-speler in zn pc heeft om hem te rippen.
Shit, die had ik wel graag willen hebben en heb ook wel een DVD speler (2 zelfs :) ) maar woon in Friesland dus iets te ver weg. :(
 
Ik heb nog een DVD van "Judgement Day". Die past zeker in de rij. Maar ik kan niemand in de buurt van Zutphen of Enschede vinden die een DVD-speler in zn pc heeft om hem te rippen.

Is Neede dichtbij genoeg? (25 km van Enschede) moet ik wel ff de juiste software fixen... (ennuh, hoeveel schijfruimte is daarvoor nodig?)
 
De film die ik klaar wou hebben voor de 23e is helaas niet klaar.. Tijdgebrek..

Geef me nog een half jaartje :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan