FIM Motocamp in Vorden

Tr@x

MF veteraan
1 aug 2002
6.825
403
De Graafschaprijders uit Vorden gaan het FIM Motocamp 2006 organiseren. Dit internationaal zeer befaamde treffen trekt meestal zo'n 400 à 500 deelnemers uit de hele wereld. Hou dus vast 31 mei t/m 2 juni 2006 vrij voor dit leuke evenement.

De gemeente Bronckhorst (waar Vorden deel van uit maakt) heeft al toestemming gegeven om het terrein naast Kasteel Vorden te gebruiken. Lijkt me toch geen slechte plek om je tentje op te slaan.......

2003_0430_vorden1.jpg
 
je mag ook lopen?
edit: niet alleen domme opmerkingen plaatsen roadkill, ok dan. Wat is het FIM voor iets?
Federation International Motocycliste, de overkoepelende internationale motorbond. Zeg maar de baas van de KNMV.
Dit evenement wordt één keer per jaar georganiseerd en is het grote zomertreffen van de FIM. Heel gezellig (schijn 't) O-)
 
Moet ik dan met de motor + tent nog geen 3km rijden om daar te gaan slapen Tr@x? :)
Nee, jij moet samen met mij een handeltje opstarten in hamburgers, bier en banden en olie verversen...

PING, KASSA!

:+
 
De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud topic, de laatste reply was 14 dagen geleden!

Nee Oma, de laatse reply was bijna een jaar geleden. (demente oude koe!)

Goed, dit jaar gaat het dus gebeuren. Als het in een ander land gehouden zou worden zou ik er geen topic aan wijden, maar het is dit jaar in Nederland (en nog wel in mijn dorpie) dus toch maar even melden.

Leuk voor de tourrijders onder ons! Ik ga in ieder geval daar wel een beetje rondhangen want ouwehoeren met motorrijders uit andere landen is altijd gezellig!

Komen er nog meer MF'ers op af?
 
Hmm lekker dichtbij :) vriendin woont er :) dus ik praktisch ook :)

Lijkt me wel leuk :] ik wacht af
 
En waarschijnlijk ga ik donderdag en vrijdag voorrijden, dus..

(goed excuus om dit topic weer een schop te geven :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan