fireblade 900 rr sc 33 standaard beveiliging eraf halen

paranooyena

Rookie
23 sep 2009
7
0
aarle rixtel
ik heb een honda fireblade uit 97 sc 33 nou wil ik de beveiliging van de standaard eraf halen zodat ik hem op de standaard kan laten warm lopen .
zover ik nu heb gezien is de conector die van de standaard kom bedraad met een groen-witte draad , een zwart-gele en een geheel groene.
ik hoop dat iemand me kan helpen
mvg maikel
 
je kunt het op 2 manieren oplossen:

Elektrisch: je moet de schakelaar doormeten hoe hij geschakeld is in ruststand (dus als de standaard ingeklapt is), dit opschrijven, en dan de stekker zodanig doorverbinden (solderen) zodat je dezelfde schakelstand hebt in die stekker

Mechanisch: Vaak heb je in de standaard een hefboompje zitten waarmee een knopje geschakeld wordt, dat is dan de schakelaar. Als je deze eraf schroeft is het denk ik ook al opgelost. OF het moet een terugverend contact zijn.
 
Goed, ook mijn 2 cents.

Mijn motor kan prima starten op de jiffy. Doe het iedere morgen. Zo lang hij maar niet in de versnelling staat. Fireblade SC33 '97. En bij mijn racer werkt het ook zo, Fireblade SC33 '96.

Maar je moet de groene met de groen-witte verbinden.

Ik vraag me eigenlijk sterk af of je 'neutral-switch' het wel doet. Brand het gele lampje op je dashboard wel als je motor in z'n vrij staat?
 
Goed, ook mijn 2 cents.

Mijn motor kan prima starten op de jiffy. Doe het iedere morgen. Zo lang hij maar niet in de versnelling staat. Fireblade SC33 '97. En bij mijn racer werkt het ook zo, Fireblade SC33 '96.

Maar je moet de groene met de groen-witte verbinden.

Ik vraag me eigenlijk sterk af of je 'neutral-switch' het wel doet. Brand het gele lampje op je dashboard wel als je motor in z'n vrij staat?
Groen toch? Of bedoel je die van de standaard?
 
Terug
Bovenaan Onderaan