Fireblade "96 TIGER 1400 euro !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ding moet zo weg zijn, word op MP al meer dan de vraagprijs geboden ;)

Of het moet in het echie een gevalletje :o :o :o :o zijn :+
nee dat geloof ik niet...TS schrijft mee in het 900rr topic en krijgt vur zunne donder als hij een slechte verkoop doet, hij is wel eerlijk en hij wil daar nog langer blijven meeschrijven _O- ...zo voeden we ze daar niet op _O-



dus ik geloof wel dat het een aardige blade is..anders zou ik niet schoppen hier ;)
 
door deze motor ben ik 4 cilinder gaan rijden en heb ik mijn sv650 ingeruild voor een cbr954rr fireblade, ik vond het echt fijn om op deze motor te rijden, hij is van een goede vriend van mij en we hebben aardig wat km's gemaakt samen. Helaas kon hij zich niet zo goed gedragen als mij en heeft hij zoveel bekeuringen gekregen dat hij zijn motor (hoe jammer het ook is ) moet verkopen. Hij weet zelf ook dat als hij em in de zomer voor meer als 2000 euro had kunnen verkopen maar hij heeft gewoon snel geld nodig vandaar deze belachelijk lage prijs.
full
 
nee dat geloof ik niet...TS schrijft mee in het 900rr topic en krijgt vur zunne donder als hij een slechte verkoop doet, hij is wel eerlijk en hij wil daar nog langer blijven meeschrijven _O- ...zo voeden we ze daar niet op _O-



dus ik geloof wel dat het een aardige blade is..anders zou ik niet schoppen hier ;)


[me="Bronco"]zit nu toch te overwegen op de motor te springen richting Enchede :+[/me]
 
[me="Bronco"]zit nu toch te overwegen op de motor te springen richting Enchede :+[/me]
nog een projectje erbij *D zag je onderschrift :} dat zijn twee vette wow!! maar hé een blade blok is bijna het sterkste blok wat er is en maakt one hell of a fighter....iets voor jou ;)

ik zou zeggen, spring op die motor }) doe eens gek...
 
Laatst bewerkt:
motor staat op het punt om naar hp motoren gebracht te worden :(

:?

D'r kwam toch nog iemand kijken op vrijdag?
Waar is TheZappa eigenlijk op afgehaakt, want die is gisteren toch bij je langs geweest?

Vreemd dat dat ding er nog staat.....als het een stukje dichter bij huis was geweest dan had ik hem linea recta opgehaald :Y
 
Laatste tenaamstelling 17 september 2010. Waarom nu al weer in de verkoop? Je zegt ... vanwege de vele bekeuringen en kilometers? In krap 1 maand tijd? Dus in de zomer verkopen als hij hem pas 17 sept op naam heeft gekregen? Graag even wat uitleg .. misschien zeg ik iets doms namelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan