Flitspalen van voren

ThaSentinel

MF'er
11 mrt 2003
232
0
Berghem
Van de week ben ik weer eens van voren geflitst. Dit gebeurde op een weg waar ik vrij regelmatig rijd. Ik kon er op het moment dat het gebeurde alleen maar om lachen *D . Nu kwam ik er vandaag weer langs en zat ik te twijfelen, ik heb toch maar afgeremd om niet weer geflitst te worden. Mijn vraag is: wat doen jullie bij tegemoetkomende flitspalen :? ? Extra gas bijgeven om juist geflitst :9 te worden of toch maar iets rustiger rijden O-) ?

GRTX ThaSentinel
 
Het mag alleen als je vriendelijk zwaaid,ook wheelies doen het leuk op de foto.
 
Expres doen is een beetje overdreven, als iedereen dat zou doen verplichten ze straks nog nummerborden voor op de motor |(
 
Als het een drukke straat is met veel verkeer en jij gaat zwaaien met een gangetje of 60 waar je 50 mag kan het overigge verkeer er wel om lachen.

Dat merkte ik.
 
Expres doen is een beetje overdreven, als iedereen dat zou doen verplichten ze straks nog nummerborden voor op de motor |(
Dit is een waarschuwing die ze in Den Haag niet mogen horen!!! Een nummerplaat op je helm, of voor je RAM-AIR-inlaten, of voor je mooie lampenpartij, of voor je verchroomde koplamp....... :( :( :( ik moet er niet aan denken
 
In Duitsland ben ik vaak geflitst (ook in koekblik, en zelfs die van hare majesteit (nee, zo'n groene)).
Op de bike zwaai ik ff of ga staan op 1 been als ik het expres doe. Wat ook leuk is, afremmen voor de flitspaal, en dan als het koekblik achter je dichtbij genoeg is, wegspuiten, staat koekblik op foto }) .

Koz
 
volgens mij mag je niet van voor geflits worden i.v.m verblinding maar dit geldt alleen op wegen buiten de bebouwde kom...

of heb ik het nu mis
 
In Duitsland MOET de bestuurder op de foto staan, is anders niet rechtsgeldig, dus ik neem aan ook buiten bebouwde kom (of heb ik het nu mis?)

Koz
 
In Duitsland MOET de bestuurder op de foto staan, is anders niet rechtsgeldig, dus ik neem aan ook buiten bebouwde kom (of heb ik het nu mis?)

Koz

heb een vriend/kennis bij de politie en die vertelde het verhaal aan mij dat je buiten bebouwde kom niet van voor geflitst mag worden...

denk maar is aan de reactie die je kan krijgen als je in ht donker rijdt en je wordt van voor op de foto gezet.......flits......verblinding
 
buiten de bebouwde kom staan ze gewoon van voren te flitsen en ken het ze geen ene k*t schelen.
staat een flitspaal bij ons die allebij de banen kan flitsen.

tegenwoordig hebben ze toch ook zo'n rood filter erop zitten waardoor je de flits niet meer ziet..?
 
Van voren wordt je idd gewoon geflitst, ik heb er ervaring mee ;) Ik rem overigens altijd wel af, maakt me niet uit dat ik een keertje van voren wordt geflitst maar ik hoef niet tig keer op de foto. Ik denk dat als je er vaak genoeg op staat dat je foto wel op het prikbord komt op het politiebureau. Ze kunnen je qua snelheid niets maken (valt niet te bewijzen) maar ik denk dat als je herkend wordt, dat ze ineens heel geintereseerd naar de herrie van je uitlaat e.d. luisteren of iets anders zoeken om je te naaien.
 
Van voren wordt je idd gewoon geflitst, ik heb er ervaring mee ;) Ik rem overigens altijd wel af, maakt me niet uit dat ik een keertje van voren wordt geflitst maar ik hoef niet tig keer op de foto. Ik denk dat als je er vaak genoeg op staat dat je foto wel op het prikbord komt op het politiebureau. Ze kunnen je qua snelheid niets maken (valt niet te bewijzen) maar ik denk dat als je herkend wordt, dat ze ineens heel geintereseerd naar de herrie van je uitlaat e.d. luisteren of iets anders zoeken om je te naaien.

Exactly..
zo doe ik 't ook..
Kmaak er geen gewoonte van om altijd te hard voorbij zo'n ding te gaan..
Als ik zeker weet dat een paal niet geladen is, dan ist wel leuk om eens goed hard erlangs te gaan terwijl je een rits autos in haalt, en kijken dat ze doen!

Maar goed, sommige flitspalen zijn pure geldkassa's, andere flitspalen staan op een terechte plek..
 
Hier in Nederland doen (deden? lees ik net) ze het niet i.v.m. verblindingsgevaar (weet ik overigens nog leuk verhaal over). Maar in Duitsland kijken ze daar niet naar...

Koz
 
Ik zal niet elke keer de flitspaal uitproberen, maar even een auto inhalen bij flitspaal is vaak wel geinig en bedenk, elke flits van voren is een verspilde foto voor de overheid *D
 
In Duitsland ben ik vaak geflitst (ook in koekblik, en zelfs die van hare majesteit (nee, zo'n groene)).
Op de bike zwaai ik ff of ga staan op 1 been als ik het expres doe. Wat ook leuk is, afremmen voor de flitspaal, en dan als het koekblik achter je dichtbij genoeg is, wegspuiten, staat koekblik op foto }) .

Koz

En als jij nu in dat "koekblik" rijdt, lekker zo´n bekeuring, of rij jij niet in een auto?
Laten we het leuk houden met z'n allen!!
 
En als jij nu in dat "koekblik" rijdt, lekker zo´n bekeuring, of rij jij niet in een auto?
Laten we het leuk houden met z'n allen!!

Duitse boetes hoor je toch niks van...maar je hebt gelijk, als je het zomaar te pas en te onpas doet, is niet gaaf. Ik doe dit dan ook alleen bij 'beroepsetteraars'.

Koz
 
wat ik doe als ik van voren geflitst word?
Stoppen,slijptol onder de duo-zit uithalen en omzagen die hap!!
:} :} :}
 
Van voren wordt je idd gewoon geflitst, ik heb er ervaring mee ;) Ik rem overigens altijd wel af, maakt me niet uit dat ik een keertje van voren wordt geflitst maar ik hoef niet tig keer op de foto. Ik denk dat als je er vaak genoeg op staat dat je foto wel op het prikbord komt op het politiebureau. Ze kunnen je qua snelheid niets maken (valt niet te bewijzen) maar ik denk dat als je herkend wordt, dat ze ineens heel geintereseerd naar de herrie van je uitlaat e.d. luisteren of iets anders zoeken om je te naaien.
wat denk je dat ze bij de politie doen.....foto's bewaren waar niks op staat?(behalve wanneer je er een dagelijkse hobby va maakt natuurlijk)
zwaai maar een eind in de rondte,no worries :z
 
Laatst bewerkt:
Bij mij in de buurt staan er vijf van die flipperkasten langs de weg. Er is er maar een actief. Als ik die paal passeer dan geef ik gas bij en effe zwaaien. Ik zou die rotkop van die juut wel eens willen zien als die de foto ontwikkeld. 8-)
 
Duitse boetes hoor je toch niks van...maar je hebt gelijk, als je het zomaar te pas en te onpas doet, is niet gaaf. Ik doe dit dan ook alleen bij 'beroepsetteraars'.

Koz

Ha! Dat dacht jij... Laatst nog geflitst in Duitsland met de auto. Krijg je gewoon thuis gestuurd hoor. Mag je gewoon naar een Nederlandse rekening overboeken van de desbetreffende "Kreiskasse" En als je hem niet betaalt en ze houden je een keer aan in Duisland ben je nog niet jarig. Je krijgt er wel standaard een leuk fotootje bij. Van je hoofd krijg je zelfs een aparte uitvergroting. Degene die naast je zit hebben ze "afgeplakt" voor het geval je je maitresse bij he hebt :9

En nog ff over een koekblik op de foto zetten door hem in te halen.... Als jou dat overkomt altijd de foto opvragen. Zodra er meer dan 1 voertuig op staat kunnen ze niet aantonen welk voertuig te hard reed en is de bekeuring ongeldig.
 
Ha! Dat dacht jij... Laatst nog geflitst in Duitsland met de auto. Krijg je gewoon thuis gestuurd hoor. Mag je gewoon naar een Nederlandse rekening overboeken van de desbetreffende "Kreiskasse" En als je hem niet betaalt en ze houden je een keer aan in Duisland ben je nog niet jarig. Je krijgt er wel standaard een leuk fotootje bij. Van je hoofd krijg je zelfs een aparte uitvergroting. Degene die naast je zit hebben ze "afgeplakt" voor het geval je je maitresse bij he hebt :9

Dat is dan nog niet zo lang, regelmatig geflitst in Dld., nooit wat van gehoord (maar al zeker meer dan 3 jaar niet meer geflitst in Dld.).
Dat van die foto wist ik, als millitair eens geflitst, dat werd meteen aan de KMAR doorgespeeld...damn..

Koz
 
Terug
Bovenaan Onderaan