Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een vraagje. Hoe komt het dat ik in 'Mijn favorieten' niet meer het kopje en de daarbij behorende lijst heb van "Topics waarin jij hebt gereageerd..."?

Ik mis 'm best wel... :/

Oja, gewoon op het verrekijkertje klikken natuurlijk :Y OPGELOST!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het nu ook, en heb het lokaal opgelost. :)

Wat heb je eigenlijk aan dat icoontje ? Ik krijg bij werkelijk iedereen dat er geen zichtbare dingen zijn... Bij mezelf werkt het ook niet behalve als ik Mijn M-F aanklik (maar dan is het userid niet in de url aanwezig..
 
Laatst bewerkt:
ik moet meerdere keren onpieuw inloggen als ik van topic wissel. Meestal vanaf mijn Favorieten naar een ander topic. Wat kan ik eraan veranderen om ingelogd te blijven?

Eric
 
Beste,

Ik gebruik Motor-forum nu ruim een jaar als gast en sinds een week als deelnemer. Wat mij opvalt is dat vooral 'projecten' erg actief zijn. Dat is natuurlijk niet verwonderlijk, sleutelen vinden veel mensen interessant en alle onderwerpen van het motorrijden komen langs. Mijn suggestie is om de projectontwikkelaars samen ergens onder te brengen. Nu is het speuren in allerlei fora/onderwerpen naar actieve en minder actieve sleutelaars. Ik zag dat een forumlid in 2006 een topic opende met een verzameling 'Projecten' maar dat is nu erg gedateerd en onvolledig. Kan er niet iets geautomatiseerd worden door met keywords te werken? Alvast mijn dank voor jullie reactie op bovenstaande.

Ps. Hulde voor de opbouw / software / reactie op bugs.
 
sinds de update kom ik het volgende tegen;
als ik naar een topic ga (of naar een categorie zoals regionaal bv), dan staan er soms maar 1 of 2 regels in beeld. (onderwerpen) terwijl er een hele lijst moet staan met onderwerpen.
als ik de pagina ververs blijft het hetzelfde, soms moet ik eerst even naar de hoofdpagina om daar een categorie aan te kunnen klikken zodat ik alle beschikbare topics weer in beeld heb.

hoop dat ik een beetje duidelijk overkom *D
anders post ik wel een screenshotje.
 
weet niet of deze hier hoort, maar als ik op school op motor-fourm.nl wil inloggen staat er een KTM reclame voor het vakje om het wachtwoord in te vullen. Dit is met internet explorer 7, resolutie staat ook gewoon normaal van het scherm.
 
Het volgende bugje krijg ik in Safari 3.1 (Mac OS 10.5.2)

*Klikbaar*


Het gaat dus om het highlighten van de verkeerde balk. Het overzicht raakt daarom een beetje kwijt. Overigens komt het ook voor bij de laatste Webkit release. Firefox geeft geen problemen.
 
weet niet of deze hier hoort, maar als ik op school op motor-fourm.nl wil inloggen staat er een KTM reclame voor het vakje om het wachtwoord in te vullen. Dit is met internet explorer 7, resolutie staat ook gewoon normaal van het scherm.
Hier werkt het met IE7 wel goed. De banner is alleen in uitgeklapte staat als je er met je muis overheen wijst. Als je je muis boven de banner weghaald moet de banner weer inklappen, en dus de navigatie (met inlog formulier) niet blokkeren.

Het volgende bugje krijg ik in Safari 3.1 (Mac OS 10.5.2)

*Klikbaar*
[~[url="http://xs226.xs.to/xs226/08163/bugje945.jpg.xs.jpg"]afbeelding~][/url]

Het gaat dus om het highlighten van de verkeerde balk. Het overzicht raakt daarom een beetje kwijt. Overigens komt het ook voor bij de laatste Webkit release. Firefox geeft geen problemen.
Ik heb ooit een fix voor Safari ingebouwd omdat die een te hoge rij markeerde. Blijkbaar werkt deze fix voor een nieuwere Safari juist averechts...
 
Ik heb ooit een fix voor Safari ingebouwd omdat die een te hoge rij markeerde. Blijkbaar werkt deze fix voor een nieuwere Safari juist averechts...

Dus op zich moet dit redelijk makkelijk op te lossen zijn? Zou fijn zijn *D
 
Hier werkt het met IE7 wel goed. De banner is alleen in uitgeklapte staat als je er met je muis overheen wijst. Als je je muis boven de banner weghaald moet de banner weer inklappen, en dus de navigatie (met inlog formulier) niet blokkeren.Ik heb ooit een fix voor Safari ingebouwd omdat die een te hoge rij markeerde. Blijkbaar werkt deze fix voor een nieuwere Safari juist averechts...

op school bleef ie groot staan... zal daar wel weer aan de instellingen liggen... hiero thuis wordt ie groter en weer kleiner dusjah.. valse melding ;)
 
ik heb een vroeg hoe ik me afbelding kan vranderen hier,want als ik hem verklein maakt dat nie uit dan zegt ie nog dat ie te groot is,en dat blijft hij aangeve hoe klein ik hem ook maak.
weet nie of er iets mis is met de foto's dat die verkeerd zijn of zo??
iemand al eerder dit probleem gehad?
 
Hallo,

Misschien is dit weer zo'n rare vraag, maar goed hier komt ie.
Als ik naar de site wil gaan, krijg ik een melding dat de pagina niet werkt ivm cookies.
Dus ik kom er niet op.
Nog zo iets raars, via een link die ik op hyves geplaatst heb naar een topic, kan ik er weer wel op komen :?
De instellingen van de pc zijn niet veranderd, want een half uur van te voren kon ik er nog gewoon op. En anders kon ik er via de link ook niet op komen, toch?
Naam in mijn favorieten is ook goed.
 
Hier hetzelfde probleem als bovenstaande post.
Ik gebruik firefox versie 2.0.0.14

Het is alleen als je rechtstreeks naar de index probeert te gaan.
Het lukt dan niet om een cookie te plaatsen.
Ga je eerst rechtstreeks naar een subforum of topic, dan plaatst ie dat cookie wel en kun je van daaruit weer terug naar de index gaan.

De volgende error melding wordt weergegeven:
The page isn't redirecting properly
Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
* This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept
cookies.

Ik heb al van meerdere mensen dit probleem gehoord.
 
Laatst bewerkt:
Hi, ik heb ook dat probleem. Ik gebruik ook firefox.
Ik ben nu ingelogt op een andere pc waar ik wel op mf kan komen.
Maar ik kan er idd sinds een paar dagen niet meer op. Gister kon ik nog wel via motorstek erop komen, vandaag ook niet meer. Mijn startpagina is ook een sub-topic van mf, nl Off-topic. Graag wil ik weten wat ik kan doen om weer gewoon op mf te kunnen komen.

bedankt
 
is er ook een reden dat tabel functionaliteit uitgeschakeld is? zou wel handig zijn in sommige topics
 
Sinds kort krijg ik in elk topic, tussen de laatste post en de functiebalk daaronder, een leeg vak dat er eerst niet was:

full


Is dat de bedoeling?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan