Ik heb de afgelopen tijd wat zitten knutselen aan mijn FJR1300. Allereerst moest er natuurlijk een 12V accessoire-plug komen, voor m'n Zumo 660. Deze wordt niet met het contact geschakeld, zodat ik er in de winter m'n accu fitness-center op aan kan sluiten
Hier m'n eerste foto-reportage, wie weet heeft iemand er iets aan!
Foto 1: Rechter kuipdeeltje gedemonteerd, BMW-plug en 18mm speedboor.
Foto 2: Gaatje boren, ging prima met speedboor op niet al te hoog toerental.
Foto 3: En zo ziet het gemonteerde chassisdeel eruit.
Foto 4: Voor de bekabeling heb ik gebruik gemaakt van het bestaande accu-laadsnoer (gezekerd). Isolatie insnijden en gedeeltelijk strippen, kabel dubbelvouwen, nieuwe kabel erbij solderen. Afgewerkt met krimpkous voor isolatie en stevigheid (helaas vergeten om daar detailfoto's van te maken, maar dat kan alsnog).
Zo, dit was deel 1. In het volgende deel: hoe sloop ik mijn Zumo 660 kabelboom
Hier m'n eerste foto-reportage, wie weet heeft iemand er iets aan!
Foto 1: Rechter kuipdeeltje gedemonteerd, BMW-plug en 18mm speedboor.
Foto 2: Gaatje boren, ging prima met speedboor op niet al te hoog toerental.
Foto 3: En zo ziet het gemonteerde chassisdeel eruit.
Foto 4: Voor de bekabeling heb ik gebruik gemaakt van het bestaande accu-laadsnoer (gezekerd). Isolatie insnijden en gedeeltelijk strippen, kabel dubbelvouwen, nieuwe kabel erbij solderen. Afgewerkt met krimpkous voor isolatie en stevigheid (helaas vergeten om daar detailfoto's van te maken, maar dat kan alsnog).
Zo, dit was deel 1. In het volgende deel: hoe sloop ik mijn Zumo 660 kabelboom
Laatst bewerkt: