Foto van mijn cb 1000

hahaha jij met je ruitjes. ;)
Ik ben op een kruistocht tegen ruitjes, we zitten in het naked bike topic toch zeker wel :Y

@frc; welke helft de linker of de rechter :?

full


't is een echt een toffe fiets hoor :]
 
Meld je anders in het CB1300 topic, kun je toch ergens terecht hier want zoveel CB1000 rijders hebben de weg naar Motor Forum nog niet gevonden... :]

Mooi ding hoor, Welkom bij de Club van 1000cc Honda's en meer!
full


Groet CERVO
 
Bericht van het: wie rijd er CB1300 topic
Aangezien we een aantal bijzonder trouwe lezers hebben die van huis uit in andere topics actief zijn, is de vraag gerezen of we niet beter de voorgestelde toerrit tesamen met hen kunnen houden... Namen en motormerken behoef ik niet te gaan opnoemen je kunt ze in ons topic op bijna iedere pagina vinden.

OPROEP:
"MuscleBike Toerrit" voor zowel Naked als Plastic liefhebbers...

Geef aub aan of je interesse hebt in een gezellige toerrit voor "MuscleBikers"! Een datum zal t.z.t aan iedereen worden voorgelegd, bovendien zal die datum kunnen verschuiven naar het weekend waarin we de meeste deelnemers tellen.

Dit bericht zal ik óók posten in de topics: X4 - GSX1400 - XJR - CB1000, is iedereen het daarmee eens? Natuurlijk kan de oproep in véél meer topics worden geplaatst, maar ik heb bewust gekozen voor de groepen van "onze trouwe klanten" (mocht ik iemand over het hoofd zien... m'n excuses en je bent natuurlijk van harte welkom!)

Notabene:
Het ligt in de bedoeling met z'n allen in een "normaal" tempo een lekkere rit te maken. Tevens kunnen we dan ook nog eens zien welk gezicht er achter welke nick schuil gaat.
Interessante info v.w.b de diverse modificaties en verfraaingen kunnen worden uitgewisseld waarbij ik al zo goed als zeker meen te weten dat er (figuurlijk gesproken) een "schat aan kennis" aanwezig zal zijn!

Mocht iemand uitsluitend interesse hebben in illegale snelheden dan adviseer ik deze eens in "de goudengids" onder de trefwoorden "circuit" en "klaverblad" te zoeken In ieder geval is deze toertocht dan nix voor hem of haar.

Tenslotte:
Gezocht..., enthousiaste MuscleBiker(s) die op grond van ervaring een lekker tochtje uit willen stippelen (e.v. met behulp van een Garmin of TomTom).
Daarbij is het vanzelfsprekend dat een (centraal)verzamelpunt dient te worden gevonden dat voor iedereen acceptabel is...

Laat (liefst) zo snel mogelijk iets van jullie horen? *O*
 
Die zijn mooie machines jongens en zeker dat kleur en die uitlaat ook
Ik denk aan deze uitlaat op mijn cb

full
 
Laatst bewerkt:
volgens mij zwaarder dan wat je liet horen.
Maar dit klonk ook mooi.
Maar is dit een laser ,en dan zonder tussen pot.
Is die van carbon?
En de volgende keer is het ! jij !.
 
Laatst bewerkt:
Is de laser bij jullie te verkrijgen in belgie niet en weet je de prijs
 
the BIG-ONE

ik zie dat jij tail raisers er onder hebt zitten
merk je veel verandering met sturen

heb je toevallig nog een tekening of afmetingen van die raisers

gr ed
 
CB-EDJE

Ja het geeft wel een shimmy bij een hogere snelheid ,bij 200km/h.
Maarja dat rij je ook niet dagelijks dus.
En de maten van raisers kan ik je niet zeggen ,heb ze niet zelf gemaakt.
Maar de veren zitten er in,enkelt de rubberren bus eruit gehaald,en de ring onderop
waar de veer op rust die rust weer op de raiser.
Ben ongeveer 3,5 cm omhoog gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan