Foto van mijn cb 1000

Zijn hier nog steeds ge-interesseerden in de "MuscleBike" Toertocht op zaterdag 27 mei a.s.?

Mocht dat zo zijn wees dan ff zo vriendelijk je naam in het topic:
wie rijd er cb1300 te plaatsen? ;)
 
Mooi he




zwart 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)








Nee deze Big loopt niet op water,

was het maar zo, afgelopen week, er 3 x een tank benzine door gerost, 8-) 8-) 8-) 8-)
en een halve achterband :( :( :( :( :(

o ja en een 3/4 liter olie :( :(
 
Laatst bewerkt:
Mooi he




zwart 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)








Nee deze Big loopt niet op water,

was het maar zo, afgelopen week, er 3 x een tank benzine door gerost, 8-) 8-) 8-) 8-)
en een halve achterband :( :( :( :( :(

o ja en een 3/4 liter olie :( :(
die ouwe fiets van mij verbruikt nog geen spat olie

wel veel banden :+

ongeveer 1 op de 3000 km :X O-)


luister ff naar t geluidje :P
 
die ouwe fiets van mij verbruikt nog geen spat olie

wel veel banden :+

ongeveer 1 op de 3000 km :X O-)


luister ff naar t geluidje :P


Ja echt wel een heftig geluid, en je wilt een nog kortere demper? aso :) :) :) :)

of bedenk je je en ga je voor iets zwarts?



Morgen ook maar eens een poging doen om de sound vast te leggen.
 
Jammer dat zo'n CB1000 topic niet actief kan blijven . . . . ;(




Yep,

Blijkbaar hebben CB1000 rijders niks te vertellen, niks verbouwen en zo en blijkbaar doen ze nooit iets leuks of spannends,

Zelfde probleem kampt de CB1000/cb1300 site ook mee


jammer maar helaas
 
Yep,
Blijkbaar hebben CB1000 rijders niks te vertellen, niks verbouwen en zo en blijkbaar doen ze nooit iets leuks of spannends,
Zelfde probleem kampt de CB1000/cb1300 site ook mee
jammer maar helaas

Heb wel net een bugspoiler verkocht aan een CB1000 rijder, dus er wordt nog wel wat verbouwd . . .maar internetten dat weet ik niet ;(
 
Laatst bewerkt:
Yep,

Blijkbaar hebben CB1000 rijders niks te vertellen, niks verbouwen en zo en blijkbaar doen ze nooit iets leuks of spannends,

Zelfde probleem kampt de CB1000/cb1300 site ook mee


jammer maar helaas
^

Koop een XJR, daar wordt wel iets mee gedaan :+
 
Hallo Big One owners...

Hier meld zich nóg een nieuwe CB 1000 eigenaar..

Na een aantal jaren motorloos geweest te zijn, nu een geel-grijze Big One aangeschaft!

Foto's volgen na 't ophalen bij de dealert (donderdag a.s.)..

Groeten,

S. de J.
 
2qtcqvb.jpg


Deze heb ik reeds 11 jaar en ben er nog steeds zeer tevreden over. Er staan ondertussen al 77000km op de teller.
 
Hallo!

@ Big1Luc... Wat een gaaf zadel heb jij er op liggen, is dat een bagster o.i.d. ? Heb mijn Big One nog niet eens (donderdag a.s.); maar ben nu al op zoek naar onderdelen om hem te ferfraaien!

Enne... Ed vollegaas; plaats je ook fotootje van je vaders' Big One met dam uitlaat als die eronder zit? :P
 
Mijn zadel is een CORBIN die ik voor geen geld zou willen missen. Hij zit er al enkele jaartjes op , van 2001. Ik heb er toen wel een zestal maand moeten op wachten. Het zitcomfort is echt geweldig. Van de wachtperiode toen heb ik tot nu toe geen seconde spijt gehad.
De prijs was toen 400 € wat ongeveer hetzelfde was van een origineel zadel.

1ovakk.jpg
 
@ Ed vollegaas . Dat we bij F&J nog staan praten hebben is volledig juist. Na wat speurwerk op het forum ben ik er wel achter gekomen wie jij bent. Heb daar ergens een foto gezien van uwe fireblade (turquoise 43) met de cb1300 van uw vader. Toen is mijn euro gevallen.

Zullen mischien elkaar nog wel eens tegen komen zeker.
 
@ Ed vollegaas . Dat we bij F&J nog staan praten hebben is volledig juist. Na wat speurwerk op het forum ben ik er wel achter gekomen wie jij bent. Heb daar ergens een foto gezien van uwe fireblade (turquoise 43) met de cb1300 van uw vader. Toen is mijn euro gevallen.

Zullen mischien elkaar nog wel eens tegen komen zeker.

Dat klopt, die 1300 heeft hij een paar jaar geleden verkocht na een operatie aan zijn schouder.
maar toen we een paar weken geleden deze big one vonden kon hij het toch niet laten, een volledig orgineel model van 1998 met maar 26000km.
en ik rij tegenwoordig op een cbf 1000
 
Mijn zadel is een CORBIN die ik voor geen geld zou willen missen. Hij zit er al enkele jaartjes op , van 2001. Ik heb er toen wel een zestal maand moeten op wachten. Het zitcomfort is echt geweldig. Van de wachtperiode toen heb ik tot nu toe geen seconde spijt gehad.
De prijs was toen 400 € wat ongeveer hetzelfde was van een origineel zadel.

[afbeelding]


Zoiets zoek ik nou ook, mooi hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan