Foto's Assen van Ad Kievits... :P

Hela...ff een omaatje wakker maken....


Heeft iemand het email adres van Ad Kievit bij de hand?
Hij heeft afgelopen maandag op Assen foto's gemaakt maar ik weet niet hoe ik nu aan die foto's kan komen.

Heeft hij een website waar hij ze op zet ofzo? Of moet je die foto's blindelings bestellen??? Hoe werkt dit?

Ik heb wel een briefje rond zien slingeren maandag, maar dat ben ik kwijt.

Wie kan me ff verder helpen?

Alvast bedankt!
 
Hela...ff een omaatje wakker maken....


Heeft iemand het email adres van Ad Kievit bij de hand?
Hij heeft afgelopen maandag op Assen foto's gemaakt maar ik weet niet hoe ik nu aan die foto's kan komen.

Heeft hij een website waar hij ze op zet ofzo? Of moet je die foto's blindelings bestellen??? Hoe werkt dit?

Ik heb wel een briefje rond zien slingeren maandag, maar dat ben ik kwijt.

Wie kan me ff verder helpen?

Alvast bedankt!
Kijk even op http://www.wegraceinfo.nl/
Dat is z'n homepage, daar staan ook telefoonnummers en e-mailadressen op waar je volgens mij met de dag waarop je reed, je startnummer en welke sessie je reed nog wel achter je foto's kan komen ;)
 
Kijk even op http://www.wegraceinfo.nl/
Dat is z'n homepage, daar staan ook telefoonnummers en e-mailadressen op waar je volgens mij met de dag waarop je reed, je startnummer en welke sessie je reed nog wel achter je foto's kan komen ;)

:^

Dikke week later krijg je je foto's keurig netjes thuis en het verzoek wat geld over te maken :)
Je kunt ze dus niet van te voren bekijken. Terugsturen kan ook niet geloof ik :?
 
Zo....even een omaaatje wakker maken. :Z



Vorig jaar heb ik ook foto's van Ad Kievit genomen en toen vielen ze me zo erg tegen dat ik echt iets had van...als hij professional is, nou dan is hij gewoon ronduit slecht :X !!

Ik heb dinsdag 19 juli een circuitdag op Assen gehad en daar heeft Ad Kievit weer foto's gemaakt.
Dus ik had zoiets van....flikker maar op die bestel ik niet.
Maar ja...nog eens nagedacht en ik had toch zoiets van....hij zal nu wel weer wat betere foto's maken dus ach.
En ja hoor, ik heb ze maar besteld.

Nou vandaag gekregen...en wat schetst mijn verbazing.....de foto's zijn godverdomme nog niet half zo goed als ik van bijvoorbeeld PaulR1 zie of zelfs Voske (die allebei toch echt geen profs zijn).
Ze zijn gewoon een beetje wazig, de kleuren zien er niet uit en de gekozen posities slaan voor de helft van de foto's ook nergens op.

Echt waar....nu weet ik het zeker....
Van mij mogen ze die Ad Kievit met pensioen sturen |( en Stijn Volders van www.circuitfoto.be de foto's op Assen laten maken.
Tjonge jonge wat matige foto's zeg.
Het enige wat hij als voordeel heeft is dat de foto's niet zo duur zijn.
Maar ik betaal liever meer voor goede foto's....


Ben ik echt de enige die er zo over denkt?
Kijk, het is nu al de 2e keer dat ze gewoonweg matig tot slecht zijn.

Wat is jullie mening/ervaring?
 
Je hebt helemaal gelijk.
Heb ook fotos gehad van CRT 10 juni. En dat was ook meteen de laatste keer.
Van slechte plekken en de kleuren komen er helmaal niet mooi uit. Niet scherp ed.
Moet je op deze foto het groen is zien. Ziet er niet uit. Allemaal vlekken.
Lijkt wel de camouflagekleur van de GI's in vietnam.
Net zoals de R6 boven hier gepost. Dat rood komt er echt niet mooi uit.
Heb ook foto'savn stijn (circuitfoto.be) en die zijn veel mooier.
Ook ben ik van mening dat Ad de boel (misschien onbewust) zelfs oplicht.
Vroeg vorige keer of ik ze misschien ff toegestuurd kon krijgen in klein formaat (net zoals circuitfoto.be). Dan kan ik ze niet afdrukken op normaal formaat dus geen misbruik maken van. Kan ik meteen zien of ik er mooi op sta (knie op de grond vind ik niet belangrijk). En of ze mooi helder zijn.
Wat zegt ie: maak de foto's niet digitaal maar ouderwets Maar maak je niet ongerust, je staat er mooi op en de foto's zijn van hoge kwaliteit.
Weet niet zoveel van camera's af maar weet we; zeker dat die oude troep echt niet meer kan. Een wegwerpcamera van de ALDI doet het nog beter. :(
Koop er echt nooit meer das zeker. zonde van je geld.



Dit is een van de foto's van onze zx10r clan.

full
 
Je hebt helemaal gelijk.
Heb ook fotos gehad van CRT 10 juni. En dat was ook meteen de laatste keer.
Van slechte plekken en de kleuren komen er helmaal niet mooi uit. Niet scherp ed.
Moet je op deze foto het groen is zien. Ziet er niet uit. Allemaal vlekken.
Lijkt wel de camouflagekleur van de GI's in vietnam.
Net zoals de R6 boven hier gepost. Dat rood komt er echt niet mooi uit.
Heb ook foto'savn stijn (circuitfoto.be) en die zijn veel mooier.
Ook ben ik van mening dat Ad de boel (misschien onbewust) zelfs oplicht.
Vroeg vorige keer of ik ze misschien ff toegestuurd kon krijgen in klein formaat (net zoals circuitfoto.be). Dan kan ik ze niet afdrukken op normaal formaat dus geen misbruik maken van. Kan ik meteen zien of ik er mooi op sta (knie op de grond vind ik niet belangrijk). En of ze mooi helder zijn.
Wat zegt ie: maak de foto's niet digitaal maar ouderwets Maar maak je niet ongerust, je staat er mooi op en de foto's zijn van hoge kwaliteit.
Weet niet zoveel van camera's af maar weet we; zeker dat die oude troep echt niet meer kan. Een wegwerpcamera van de ALDI doet het nog beter. :(
Koop er echt nooit meer das zeker. zonde van je geld.



Dit is een van de foto's van onze zx10r clan.

(Afbeelding)

Spectaculaire foto...!! :}

Maar inderdaad die kleur man....dat heb ik dus ook.
Zit er zwaar over te denken de foto's ff in te scannen en daarna lekker terug te sturen.
Hij zoekt het maar uit zeg....ga eens met je tijd mee.

De foto's van Stijn zijn zo helder dat ik het merkteken op mijn rits bij wijze van spreke nog kan lezen..... :}
 
Je hebt helemaal gelijk.
Heb ook fotos gehad van CRT 10 juni. En dat was ook meteen de laatste keer.
Van slechte plekken en de kleuren komen er helmaal niet mooi uit. Niet scherp ed.
Moet je op deze foto het groen is zien. Ziet er niet uit. Allemaal vlekken.
Lijkt wel de camouflagekleur van de GI's in vietnam.
Net zoals de R6 boven hier gepost. Dat rood komt er echt niet mooi uit.
Heb ook foto'savn stijn (circuitfoto.be) en die zijn veel mooier.
Ook ben ik van mening dat Ad de boel (misschien onbewust) zelfs oplicht.
Vroeg vorige keer of ik ze misschien ff toegestuurd kon krijgen in klein formaat (net zoals circuitfoto.be). Dan kan ik ze niet afdrukken op normaal formaat dus geen misbruik maken van. Kan ik meteen zien of ik er mooi op sta (knie op de grond vind ik niet belangrijk). En of ze mooi helder zijn.
Wat zegt ie: maak de foto's niet digitaal maar ouderwets Maar maak je niet ongerust, je staat er mooi op en de foto's zijn van hoge kwaliteit.
Weet niet zoveel van camera's af maar weet we; zeker dat die oude troep echt niet meer kan. Een wegwerpcamera van de ALDI doet het nog beter. :(
Koop er echt nooit meer das zeker. zonde van je geld.



Dit is een van de foto's van onze zx10r clan.

(Afbeelding)


Wie heeft deze foto ingescand?
 
Die vlekken lijken mij meer van de jpeg compressie, kan me haast niet voorstellen dat die op de echte foto ook te zien zijn.

Maar ik moet zeggen dat nu ik van verschillende fotografen foto’s heb ontvangen ik die van ad ook vind tegen vallen qua kleur. Die van paulr1 bv zijn ook een stuk mooier….

En daar komt bij dat ik rustig kan bestellen bij ad maar ik krijg toch geen foto’s, ik wacht nu nog steeds op foto’s van 2x mei een 1x juli. En van reageren op de mail heeft hij ook nog nooit van gehoord. Ben benieuwd of hij dat ook zou doen als hij concurrentie zou hebben.
 
Die vlekken lijken mij meer van de jpeg compressie, kan me haast niet voorstellen dat die op de echte foto ook te zien zijn.

Maar ik moet zeggen dat nu ik van verschillende fotografen foto’s heb ontvangen ik die van ad ook vind tegen vallen qua kleur. Die van paulr1 bv zijn ook een stuk mooier….

En daar komt bij dat ik rustig kan bestellen bij ad maar ik krijg toch geen foto’s, ik wacht nu nog steeds op foto’s van 2x mei een 1x juli. En van reageren op de mail heeft hij ook nog nooit van gehoord. Ben benieuwd of hij dat ook zou doen als hij concurrentie zou hebben.

Echt waar...we moeten met zijn alleen gewoon GEEN foto's meer van hem bestellen.

Laat PaulR1 maar foto's maken op Assen of Stijn Volders...die maken tenminste echt hele mooie heldere en scherpe foto's die ook nog eens de goede kleuren hebben.


AD KIEVIT.... :r
 
Wat is de site eigenlijk van die Ad????

Oke, ben dr al achter...

Maar kan van 3 juni niks vinden...
Toen ook al niet.
 
Wat is de site eigenlijk van die Ad????

Oke, ben dr al achter...

Maar kan van 3 juni niks vinden...
Toen ook al niet.

Foto's van een bepaalde dag kun je gewoon bestellen via een mail.
De foto's komen niet online te staan zoals bv. bij actionfoto.
 
Nou je gelooft het nooit…..1x zeuren op het mf en vandaag een dikke envelop met 11 foto’s.

De foto’s van 24-5 (2 foto’s) en van 19-7 (9 foto’s) ….. alleen die van 1 mei zitten er helaas niet bij. :?

En eerlijk is eerlijk er zitten een paar mooie foto's tussen……kleuren zijn ook iets beter en het gras is niet meer zo ontzettend licht van kleur.

Ik zal ze morgen ff door de scanner halen en dan kun je zelf oordelen.
 
Nou je gelooft het nooit…..1x zeuren op het mf en vandaag een dikke envelop met 11 foto’s.

De foto’s van 24-5 (2 foto’s) en van 19-7 (9 foto’s) ….. alleen die van 1 mei zitten er helaas niet bij. :?

En eerlijk is eerlijk er zitten een paar mooie foto's tussen……kleuren zijn ook iets beter en het gras is niet meer zo ontzettend licht van kleur.

Ik zal ze morgen ff door de scanner halen en dan kun je zelf oordelen.

Denk je dat hij hier meeleest dan?????

Ik ga hem via email in ieder geval mededelen dat ik NOOIT meer foto's van hem neem.
Uit fatsoen zal ik deze bestelling wel nemen, want ach....je wilt toch foto's hebben van die ene circuitdag op Assen per jaar....
 
Denk je dat hij hier meeleest dan?????

Nee ik denk niet dat hij hier leest maar ik vond het gewoon toevallig.....ik wacht al 3 maand sinds mijn eerste bestelling en ondanks herhaalde mailtjes geen foto's. Zeur ik 1x op mf en de volgende dag liggen ze op de mat.....niet allemaal maar toch.

De foto’s zien er in het echt beter uit......de scanner maakt de foto’s er niet mooier op.

full
 
Mooie foto`s ER-1 *O* . Ik heb deze week ook foto`s ontvangen van Ad Kievit en vind ze er goed uitzien *O* , heb eigenlijk geen klachten. Foto`s zijn haarscherp en ik sta er mooi op.
 
Ik ben ook tevreden met de foto's die ik heb gekregen. Ik heb ze vergleken met foto's van vorig jaar en er zit wel degelijk een verbetering in.

Het zou mooier zijn als je de foto's online zou kunnen bestellen....er zitten nu foto's bij die ik normaal niet zou hebben gekocht. Maar dat is voor mij niet een reden om niet meer bij hem te bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan