Foto's gezocht

eugeen

Rookie
24 apr 2005
7
0
begijnendijk
Beste motorliefhebbers

Voor de site Gratis Rijbewijs Online http://www.soundandvision.be/rijbewijs zoek ik een aantal foto's om vragen over motor te illustreren.

Voorbeeld:
- Motor in bocht ; - bestuurder en passagier op motor ; - motor op snelweg ; - motor voor verkeerlichten - ; motor op kruispunt ; - motors achter elkaar
enz....

Willen jullie wat foto's die ik mag gebruiken doormailen?

Je mag ze zenden naar: rijbewijs@telenet.be

Alvast dank

Eugeen Van Aerschot
 
Zoiets?

uvs050719-003.jpg


Is dit de juiste positie op de weg? JA / NEE
 
Beste,

Alle foto's zijn welkom.
De enige bedoeling van de site is om mensen die voor een rijbewijs motor studeren te helpen.

Als je foto's bezorgt, moet je wel zeker zijn dat de afzender ze heeft genomen, dat later niemand komt klagen " je hebt een foto gebrukt zonder toelating".

Eugeen
 
In Nederland ook niet, maar Moter-forum is nou niet bepaald representatief voor de Nederlandse bevolking. Eerder voor de Nederlandse peuterspeelzaal. En ik vind apenkooi ook leuk :+

Maaruh, mensen come on, help die gozer ff met serieuze foto's, kun je daarna weer gaan kloten :)
 
Beste motorliefhebbers

Voor de site Gratis Rijbewijs Online http://www.soundandvision.be/rijbewijs zoek ik een aantal foto's om vragen over motor te illustreren.

Voorbeeld:
- Motor in bocht ; - bestuurder en passagier op motor ; - motor op snelweg ; - motor voor verkeerlichten - ; motor op kruispunt ; - motors achter elkaar
enz....

Willen jullie wat foto's die ik mag gebruiken doormailen?

Je mag ze zenden naar: rijbewijs@telenet.be

Alvast dank

Eugeen Van Aerschot
Volgens mij heb je op een ander forum ook geen serieuze reakties gehad :+
 
Volgens mij heb je op een ander forum ook geen serieuze reakties gehad

Er zijn intussen toch enkele motorliefhebbers die reeds foto's hebben doorgemaild.

Ik heb zelf geen motor en geen ervaring met motorrijden. Het enige wat ik doe is een site gratis ter beschikking stellen van jongeren die voor een rijbewijs willen studeren. Ook veel bezocht door Nederlanders, alhoewel de wetgeving op een aantal punten verschillend is.

Maar als ik eerlijk mag zijn... ik had voorheen het idee dat motorliefhebbers een hechte groep zijn die dit initiatief wat zouden steunen. En de respons is inderdaad minder dan ik gehoopt had.

Toch bedankt voor de reacties
 
Terug
Bovenaan Onderaan