Foto's/nababbel Megameeting 14 september 2008

Heeft iemand foto gemaakt van een rood/witte Thundercat?
We gingen met een groepje weg zo rond 12.00 en 12.30h. Groepje bestond uit zwarte cbr1000rr, zwarte daytona 595 en nog een rood/zwart/witte thundercat.
 
Iemand toevallig mijn gsje gespott, en op de foto geschote?
Bij de lucht, of bij de mac?
Kan me nergens op de foto vinden, dus heb maar even zelf een foto gemaakt in de tuin ;(
full
 
en nu het echte verhaal er achter

De mensen van de desbetreffende auto stond in de rij bij de mcdrive voor een ontbijt maar omdat de mcdrive geen ontbijtmenu serveerde :+ werden ze boos op dat meisje van de mac :r nog geen probleem
maar hier komt het. de man in de auto wilde stoer weg rijden :( [boos, stoer doen voor zijn vis vijf]
mag nog steeds ,alleen vergat ie dat ik daar stond met mijn schoon ouders, O-) O-) ja mijn schoonouders. hij reed toen tegen mijn schoonmoeder aan en reed stoer door

toen ze weg reden stak ie zijn middelvinger op en zijn viswijf stak der tong uit als een klein kind. Waar op mijn schoonvader gek werd en naar die man toe ging en vroeg als ie wel goed bij zijn hoofd is nog steeds pratend.

Ik ging er heen om de boel te sussen het lukte tot dat dikke visvijf naar mij, de susser ,de redder van d'r man. [anders had die klappen van mijn schoonvader gekregen] en mij zo op mijn bek spuugde . ja wat kan je doen in deze situatie een vrouw slaan is niet mijn stijl dus gaf ik haar een duw en dan maar mijn frustraties op haar man uitvieren.

Je kunt me veroordelen maar op dat moment leek me dat het beste om mijn frustraties te uiten. _O- _O- _O- _O-


HIHI, je hebt het mooi gedaan hoor :Y

en als ik zo gedaan had tegen een kerel zou ik er van uit gaan dat ik een klap terug zou krijgen :+ en mijn zegen had je trouwens :9

wij willen toch zelf die gelijke rechten en emancipatie en dat soort dingen, nou dan mag je van mij terugslaan *D

en al helemaal omdat het zo'n schreeuwend viswijf was :+
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand de fotograaf en zijn link.

Hij zat bij binnenkomst in veenendaal bij de afslag naar de mc
 
Ik ben met die mensen meegereden en op de snelweg reden we gewoon netjes! niet inhalen over de vluchtstrook of dat soort dingen.
Tevens wamen we onderweg een groepje mfers tegen, die even aanhaakten en ook die kunnen je vertellen, dat we gewoon netjes naar onze bestemming zijn gereden.

wat een taalgebruik die negers.... waar zouden deze mensen vandaan komen dan Negerlandia, het Zwarte woud misschien... kom op zeg scheer niet iedere getinte Hollander over een kam. Huidskleur heeft niets te maken met motorrijden. in welke vorm dan ook...

Als Nederlander met een kleur en voorman van de Ruff Ryders in Europa kan ik jullie mededelen dat wij altijd rijden informatie naar onze bestemmingen. Er is een tijd om te spelen en een tijd om de veiligheid van andere en jezelf te waarborgen.

Nog mooier wie meerijd en een van onze leden hun motor door roekeloos rijgedrag aanrijd, verliest zijn motor aan de club om de kosten te kunnen dragen. Geloof me men is hier meer mee bezig en bang voor dan een boete van ome agent..

En we doen dit niet via Intrum Justitia maar helemaal zelf en direct. Sinds deze regel en enkele voorbeelden, rijd men prima in colone.


back on topic: was weer reuze gezellig en vele nieuwe mensen ontmoet. Leuk initiatief van de M-F-ers.. blijf doen wat jullie doen M-F organisatie..

Mvgr

Loco
 
Ik ben bij de MFMM in mei teveel op de foto gezet :? Ik heb er van deze meeting nog niet 1 gevonden.

full



In mei was elk foto album bijna raak :+ .
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik het niet helemaal goed gedaan
Monibro je hebt helaas geen prive berichten aanstaan en zag ook geen email in je profiel maar zag wel op flickr dat je de foto's hebt gemaakt met een Pentax K10D dus heb je de foto's vast wel in een groter formaat ;)
Zou je mij de foto: IMGP3818 in origineel formaat kunnen sturen, email staat in profiel alvast bedankt. :}
 
en nu het echte verhaal er achter

De mensen van de desbetreffende auto stond in de rij bij de mcdrive voor een ontbijt maar omdat de mcdrive geen ontbijtmenu serveerde :+ werden ze boos op dat meisje van de mac :r nog geen probleem
maar hier komt het. de man in de auto wilde stoer weg rijden :( [boos, stoer doen voor zijn vis vijf]
mag nog steeds ,alleen vergat ie dat ik daar stond met mijn schoon ouders, O-) O-) ja mijn schoonouders. hij reed toen tegen mijn schoonmoeder aan en reed stoer door

toen ze weg reden stak ie zijn middelvinger op en zijn viswijf stak der tong uit als een klein kind. Waar op mijn schoonvader gek werd en naar die man toe ging en vroeg als ie wel goed bij zijn hoofd is nog steeds pratend.

Ik ging er heen om de boel te sussen het lukte tot dat dikke visvijf naar mij, de susser ,de redder van d'r man. [anders had die klappen van mijn schoonvader gekregen] en mij zo op mijn bek spuugde . ja wat kan je doen in deze situatie een vrouw slaan is niet mijn stijl dus gaf ik haar een duw en dan maar mijn frustraties op haar man uitvieren.

Je kunt me veroordelen maar op dat moment leek me dat het beste om mijn frustraties te uiten. _O- _O- _O- _O-

Gozer, 1 telefoontje man.. waarom hou je die actie voor je zelf man?... niemand komt aan pa noch ma...Maar respect kerel, je bent geslaagd met je anger management cursus :}

hij had echt zijn auto voor het eerst onderste boven kunnen bezichtigen ;) zeg maar zijn eigen APK kunnen doen. })

ik ga nog steeds kapot van het filmpie en van het lachen man, die gozer laat gewoon zijn vrouw zich lelijk misdragen.

Überhaupt wat doe je daar die dag met je auto zeg...
 
Laatst bewerkt:
nope -O- :N

enige foto die r gemaakt kan zijn van mij is bij vertrek (V`daal) door de blonde vrouw bij d rontonde.....(hopelijk t vinden op d site als d gallerij t weer doet)

en verders ook geen foto gespot van mn bike alleen .....

gelukkig heb ik die van `06 nog wel *O*

[afbeelding]

ik heb je erbij staan. ... nog even geduld tot vrijdag / zaterdag ben ik bang :o
 
ik heb je erbij staan. ... nog even geduld tot vrijdag / zaterdag ben ik bang :o



en ik en ik en ik :P

Of zal ik in m'n hoekje gaan ;(


Mrs.Motorhead, ik zoek 2 foto's, 1 van een rode Honda Fireblade (954rr) (zwarte neus, xenon koplamp), bestuurder heeft een rood/zwarte overal, zwart grijze helm.

De 2e foto die ik zoek is van de CBR 600f die hier achter reed (zwart/geel) bestuurder wit/zwarte helm en een zwart pak met gele band rondom ter hoogte van de schouders.


Nogmaals, als ik iets kan beteken voor jullie moet je het ff laten weten :)
 
Laatst bewerkt:
wat een taalgebruik die negers.... waar zouden deze mensen vandaan komen dan Negerlandia, het Zwarte woud misschien... kom op zeg scheer niet iedere getinte Hollander over een kam. Huidskleur heeft niets te maken met motorrijden. in welke vorm dan ook...

Als Nederlander met een kleur en voorman van de Ruff Ryders in Europa kan ik jullie mededelen dat wij altijd rijden informatie naar onze bestemmingen. Er is een tijd om te spelen en een tijd om de veiligheid van andere en jezelf te waarborgen.

Nog mooier wie meerijd en een van onze leden hun motor door roekeloos rijgedrag aanrijd, verliest zijn motor aan de club om de kosten te kunnen dragen. Geloof me men is hier meer mee bezig en bang voor dan een boete van ome agent..

En we doen dit niet via Intrum Justitia maar helemaal zelf en direct. Sinds deze regel en enkele voorbeelden, rijd men prima in colone.


back on topic: was weer reuze gezellig en vele nieuwe mensen ontmoet. Leuk initiatief van de M-F-ers.. blijf doen wat jullie doen M-F organisatie..

Mvgr

Loco
Tip; als je niet de vooroordelen over onze "gekleurde medelanders" wilt bevestigen, lees dan je tekst nog ff door op begrijpelijk nederlands.

Los van de discussie over huidskleur, ik zie op de meeste filmpjes nogal link gedrag, aangezien ik weinig zin heb om een motor in m'n nek te krijgen blijf ik maar weg bij dit soort gedrag O-)

Wat overigens niet betekent dat ik het afkeur, (vrijwel) iedereen die daar staat weet hoe het er voorgaande jaren aan toe is gegaan en kan de risico's vooraf inschatten.
 
Laatst bewerkt:
ik bedoelde dus video camera man die met dat grote ding liep te sjouwen, maar dat had ik al via pm uitgelegd, foto is idd van jou afkomstig! :)

OK, bedoelde het ook niet verkeerd maar iedereen heeft z'n trots...

Leuke film kunnen maken? staat hij er al op? Ik weet overigens niet wie de burnout maakt wel heb ik een telefoonnr van z'n maatje zodat ik foto's door kon sturen.

Gr., Gijs
 
heeft iemand misschien mij nog op een kiekje gezet?

ik heb wel iets gezien, maar was onduidelijk...

zwarte kawa, met olieruitje, en goude stickers op de bike..

ik had een goudkleurige helm met zwarte icon jas...

(kan het effe proberen toch :) )

kijk ff bij de foto's van "doelwit" pag. 41 vlgs mij foto nr. 134
heb je trouwens nog gezien met husband bij het bestelloket van mc d. veenendaal.

c y
 
en nu het echte verhaal er achter

De mensen van de desbetreffende auto stond in de rij bij de mcdrive voor een ontbijt maar omdat de mcdrive geen ontbijtmenu serveerde :+ werden ze boos op dat meisje van de mac :r nog geen probleem
maar hier komt het. de man in de auto wilde stoer weg rijden :( [boos, stoer doen voor zijn vis vijf]
mag nog steeds ,alleen vergat ie dat ik daar stond met mijn schoon ouders, O-) O-) ja mijn schoonouders. hij reed toen tegen mijn schoonmoeder aan en reed stoer door

toen ze weg reden stak ie zijn middelvinger op en zijn viswijf stak der tong uit als een klein kind. Waar op mijn schoonvader gek werd en naar die man toe ging en vroeg als ie wel goed bij zijn hoofd is nog steeds pratend.

Ik ging er heen om de boel te sussen het lukte tot dat dikke visvijf naar mij, de susser ,de redder van d'r man. [anders had die klappen van mijn schoonvader gekregen] en mij zo op mijn bek spuugde . ja wat kan je doen in deze situatie een vrouw slaan is niet mijn stijl dus gaf ik haar een duw en dan maar mijn frustraties op haar man uitvieren.

Je kunt me veroordelen maar op dat moment leek me dat het beste om mijn frustraties te uiten. _O- _O- _O- _O-

Ik hoop dat ik goed gequote heb ;) [b] maar respect.~[/b]Ik zelf had mijn schoonvader toch even voor 5 min zijn gang laten gaan.Maar dat is gelukkig aan eenieder zijn keus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan