Foto's/nababbel Megameeting 14 september 2008

we hebben alle fotos bekeken en wij staan nergens op ;(
misschien dat er toch iemand is die ons op de foto heeft gezet?
het gaat om en zwarte honda magna, bestuurder helemaal in het zwart en ik achterop in spijkerbroek en een zwarte leren jas met franjes en ook zwarte helm.
alvast bedankt voor het zoeken :}
 
@ motorfoto ....... :}

heb mezelf gevonden ... (Nr 1229) *O*
mocht deze in groter formaat kunnen worden doorgemaild, zou erg welkom zijn :Y :9

Tokkie is blij persoon dak mezelf gevonden heb .....

waarvoor dank :W
 
Laatst bewerkt:
-O-

Ik weet toch zeker dat aan de rechterkant van de weg iemand mij op de foto heeft gezet *D. Aankomst tussen 11:20 en 11:30 uur.


Die foto is zeker mislukt :+ ...
 
Laatst bewerkt:
Ik ook, heb ook niet zo heel erg me best gedaan om op de foto te komen. wat wel raar is, is dat de mensen waarmee ik weg reed er wel op staan, maar ik niet (motorfoto.nl) :/
 
@ Motorhead, Mrs. Motorhead,

Yay, ik heb mezelf gevonden! Het is fotonummer 0810. Zou ik die in groter formaat gemaild kunnen krijgen? Mailadres staat in mijn profiel, bij voorbaat dank!

Respect trouwens voor alle foto's die jullie gemaakt hebben, ook naar de andere fotografen/cineasten....
 
iemand mijn meisje gespot en op de foto gezet???


full
 
mr. and mrs Motorhead,

Bedankt voor de fotos
zou je misschien het originele formaat kunnen mailen naar donniewiko at msn dot com??
Toch jammer dat de resolutie zo hoog is, nu zie je mijn road kill op mijn vizier :S

het gaat om deze foto:

MFMM200809140132.jpg

MFMM200809140132

Bedankt

edit:
en deze aub: MFMM200809141276.jpg
/edit
 
Laatst bewerkt:
Die rotonde gasten
_O-

Vetrek Gouda den Andel

Ongeluksvogel

TurboFrans met zn turbo bij pannenkoekhuis malieveld
 
-O-

Ik weet toch zeker dat aan de rechterkant van de weg iemand mij op de foto heeft gezet *D. Aankomst tussen 11:20 en 11:30 uur.


Die foto is zeker mislukt :+ ...

Wat een pech Texan ;)


Ik weet toch zeker dat aan de rechterkant van de weg iemand mij op de foto heeft gezet :P
MFMM200809140677.jpg
 
@ Motorhead, Mrs. Motorhead,

Yay, ik heb mezelf gevonden! Het is fotonummer 0810. Zou ik die in groter formaat gemaild kunnen krijgen? Mailadres staat in mijn profiel, bij voorbaat dank!

Respect trouwens voor alle foto's die jullie gemaakt hebben, ook naar de andere fotografen/cineasten....
Sorry maar kan je dit s.v.p. ff op de mail naar motorfoto zetten *D Dan sturen we je het bestand z.s.m. toe.
 
Ik ook, heb ook niet zo heel erg me best gedaan om op de foto te komen. wat wel raar is, is dat de mensen waarmee ik weg reed er wel op staan, maar ik niet (motorfoto.nl) :/
Sorry, dat is gewoon pech! We staan met zijn tweeën te fotograveren dus best grote kans dat je erop staat, mits de foto is gelukt. In groepjes kan je ze niet allemaal erop zetten. Als je er met zekerheid op de foto wilt komen moet je even wat pose rondjes :] maken.
 
@ Mrs. Motorhead: weet zeker dat je me op de foto gezet had, het was heel rustig en heb je een foto zien maken,... maar kan hem alleen niet vinden op de site :N 3x gespit :(

ging ong om 2 uur weg en zat op een groen paarse kawasaki en ik had een zwarte pak aan met gekleurd vizier :) miss kan jij hem wel vinden? *D

Gr Reyna
Jammer, misschien voorgaande jaren en anders op de volgende meeting.
Tip: Veel rondjes rijden en wheelies maken :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan