foto's van me monster

ja goed idee. als de carbs klaar zijn moetk ff geluid opneme,

mischien ff keer onboard cam ofzo hahaha
 
haha pepe. je ziet em vast wel een keer.

blok hebk met staalborstel en dremel helemaal ontdaan van de oxydatie (ben je wel paar uurtjes mee bezig) nou daarna met de goedkoopste matzwarte verf (2,50) zwartgespoten, heb blok al flink op temp gehad en het zit er nog mooi op dus dat blijft wel zitten, heb het ook op me ouwe 450, brand ern iet meer af.
die deksels en alles hebk gepolijst.
 
Misschien is dit wel een leuk motorpak voor je. _O- _O- _O- :}

full
 
Ruig ding hahahaha })

Maar je hebt wel je tanden ook verzekert HE!!!!! :? :? :?

Effe flink in de remmen (Potje op)en oeps...... Weg tanden....
O-) O-) O-)


Sterkte er mee ziet er goed uit.

Greet John
 
haha ja mooi pak is dat. _O- lekker warm



ik rij altijd al met dit potje, is gewoon relaxt. maar zit eran te denken om toch maar keer een andere te kopen, zo´n jethelm idee ofzo.


setje hebk 2e hands gekocht uit lunteren, heb er rond de 50 voor betaald.
(duurste van de hele motor) maar kben er blij mee.

tis wel ff wennen kga van me highwaybar over naar dit, das toch een groot verschil, ook je hele houding mar dat went wel dacht ik
 
Ik heb volgende week zaterdag in Steenwijk ook de 4 koloms kast mee, volgende week is laatste dag daarvoor, daarna volgen klepstel workshops op de zaterdagen. Eerste voorbeeld is dan een XV 750
 
Hoi Stadsguerilla,

Vet ding, heb zelf ook een boldor, maar die is niet zo harig als die van jouw, maar ik heb wel iets anders harigs zie foto en da's mijn pimpmobile dagelijks vervoer.... ;)

10 uur plakken en knippen en lijmen en een week high in de auto zitten, maar het is het waard!

100_2642.jpg


100_2643.jpg


:] :] :]
 
Wat dat na-synchronen betreft;

We zijn klaar in Steenwijk, Mrs Wooten loopt weer als een speer
We nemen nu een paar weken rust

En dan gaan we daar aan allerlei soorten fietsen, maar net wat er langs komt, 3 staan er al, kleppen stellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan