foto's van mijn rs250 personalized!!!

Hij is dus ook 25 KW, al vraag ik me af of tie dat ook echt is. Hij is afgevoerd met plaatjes in de uitlaten, de dealer zei dat ie ongeveer een max van 6000 toeren zou hebben en een top van ongeveer 150... die top klopt, in de 6e versnelling ja, in z'n 5 kan je m voorbij de 150 trekken...en hij maakt gewoon vol toeren, al heb ik t gevoel dat ik de powervalves niet volledig werken (geen vermogensboost vanaf de 8000 toeren). Maar toch, ik vraag me af of tie nou daadwerkelijk 25 KW is......
 
Je zegt dat je er J&S dempers op heb he...
Maakt het onder in toeren (<8000 rpm) nu ook meer geluid?

Ik vind mijnes namelijk erg stil '(
 
Ik weet niet, ik rijd altijd met oordopjes in :P ... maar ik heb geen idee hoe een 25 KW RS 250 met standaard uitlaten klinkt...hij klinkt nog steeds als een brommertje, maar volgens mij klimkt ie wel beter onder de 8000 toeren dan met standaard uitlaatjes ja
 
Altijd gezeur over 2-takt brommer geluid --> kreeg zondag toch alle koppies omgedraaid toen ik vol gas de parkeerplaats bij t tankstation afreed, veel motorrijders waren er nl.
 
Hoor je mij zeuren ?? Nee, zeer zeker niet, ik ben helemaal weg van dat geluid, daar kan zeker geen 4-takt tegen op...heel misschien de Aprilia Cube racer of Rossi met zijn...zijn...ik krijg het er niet uit...zijn...Ho...Hon...Honda. :P
 
ok hier even een oproepje aan alle 2takt racers op dit forum (die geinteresseerd zijn in een site mbt de 125/250 racers):

we zijn druk bezig met de site, alleen zonder "members" wordt het natuurlijk niets.
ik zou graag willen dat elke 2takt 125/250cc op die site komt te staan, het wordt een site met vids/pics/how to's,ECHT nuttige downloads etc. dingen dieje overal zoekt maar niet kan vinden of (rsbikers.com) niet kan lezen |(
forum, handige manier om meetings te organiseren, algemene sleuteldagen :P problemen oplossen en ga zo maar door.
ik wil jullie vragen om:

een stukje te schrijven over je bike met daarin zoiets als:
nick
name
place
bike
mods, wat je gedaan hebt eraan, wat erop zit, wat je nog wilt doen.
verhalen over dynoruns, tuning etc.

zoveel mogelijk plaatjes van je fiets erbij.

dit alles zie ik graag in mijn mailbox, vincent@bidby.nl, terug.

(ik zet het hier omdat dit veel gelezen wordt door de 2takters en omdat ik niet een nieuw topic wil openen ivm spam...)
 
Ik dacht al dat ding heb ik in 'het echie' gezien. Heb je zaterdag bij Vos in Oss gezien, je hebt vgl. mij ff. met wolf75 (groene zx-6) gepraat :) En inderdaad, heeeeeeel errug mooi!
 
Ziet er perfect uit met die rooie klauwen!
Ook het gaas bij de radiator is supervet. Hoe heb je dit gefixt?????

Ik zou wel effe je uitlaat met katalysator checken op metaalsplinters.
Ik heb nl. ook zo'n duitser (model 96 grey).
Ik dacht altijd dat het onzin was wat de duitse sites schreven over het kapot gaan van de kats. In mijn geval kwamen toen ik ze eraf haalde inderdaad de metaalsplinters eruit!!!! Zoals je weet bij 2-takt kunnen deze in de cylinder terechtkomen. Oppassen dus!!!!! Misschien verstandig toch een Arrow uitlaat eronder te gooien. Heb ik ook. Gaat als de brandweer! ongeloofelijke sound ook!!!

Marcello
 
Terug
Bovenaan Onderaan