Fout in de Moto73 van februari 2011?

OCTheEagle

MF'er
21 aug 2010
133
0
Vandaag eindelijk mijn eerste (van de twaalf) gratis nummer ontvangen van Moto73 *O* Helaas kom ik tot de constatering dat de pagina's 35 tot en met 42 en de pagina's 59 tot en met 66 ontbreken. De pagina's 43 tot en met 58 staan er vervolgens weer dubbel in. -O- Ik vroeg mij af of meer lezers van dit blad deze fout hebben in het tijdschrift of dat ik, door mijn tijdelijk gratis abonnement, wordt afgescheept met de foute oplages. :/

Overigens sluit pagina 34 wel redelijk aan met 43. Op pagina 34 een uitleg over bluetooth bellen op de motor en hoe zo'n setje nu weggeklikt kan worden in een helm. Pagina 43 begint vervolgens met dat als je meer dan 150 km/u rijdt je weg moet duiken achter het kuipje (kan kloppen :) ). Vervolgens een stukje over actieradius en dat het met de travelkwaliteiten wel snor zit (kan kloppen :) ). Toen op pagina 43 de derde alinea begon met 'de tank kan in ieder geval 19 liter bevatten' kreeg ik argwaan dat er iets niet klopte.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Moto73 bevat deze pagina's wel. Pagina 38 en 39 gaan over MBU als ik me niet vergis, die had ik net eventjes bekeken. Ik zal zo es ff kijken of er bij mij iets mist.

Edit: nee je mist idd een boel pagina's. 35 en 66 zitten op hetzelfde blaadje, net zoals 42 en 59. Je mist dus gewoon wat blaadjes. Als ik jou was zou ik morgen ff bellen en een nieuwe op laten sturen, doen dat soort bedrijven meestal niet zo moeilijk over.
 
Laatst bewerkt:
bij mij klopt de indeling prima.....ik blijf me wel verbazen hoeveel spelfouten er iedere keer weer in elke editie zitten.... vaak lees ik ook bij, bv een duo verslag dat teksten die bv bij een Honda horen bij een Kawasaki zijn toegevoegd en andersom.... Meneer Blokland moet zich eens achter zijn oren krabben als hoofdredacteur!!!
 
@OCTheEagle: Kun je mij even een email sturen? Ik kan je contactgegevens niet zien.
 
Mooie reactie misschien een keer een fout druk en meteen word er gedacht omdat het fout drukken zijn voor het gratis abbotje.


Lol
Ongelofenlijk
 
Laatst bewerkt:
Even bellen.

Mijn ervaring is dat ze niet moeilijk doen.
Ik kreeg op mijn vraag of een bepaald ouder nummer nog leverbaar was een exemplaar gratis thuisgestuurd. En ik heb geen abonnement.

Tja... zij willen ook graag van die flutblaadjes af. :P
 
bij mij klopt de indeling prima.....ik blijf me wel verbazen hoeveel spelfouten er iedere keer weer in elke editie zitten.... vaak lees ik ook bij, bv een duo verslag dat teksten die bv bij een Honda horen bij een Kawasaki zijn toegevoegd en andersom.... Meneer Blokland moet zich eens achter zijn oren krabben als hoofdredacteur!!!

Blokland is een bladendokter, heeft geen warme gevoelens bij tweewielen, hooguit bij 4.
toen hij aankwam bij Moto73 is 75% van de redacteuren weggegaan. (vrijwillig) en is het succesvolle Motoplus door diezelfde redakteuren opgericht. Heb mijn abo toen ook overgezet. Moto73. :r
 
?
De Woordenlijst neemt zowel ongelofelijk als ongelooflijk op. Eigenlijk zijn die twee vormen geen alternatieve spellingen,

dank u dat u mij op de typefout heeft gewezen.
Mijn excuses hiervoor.
 
Ik ben ook een tijdje abbonee geweest van moto73, maar heb `t opgezegd omdat de inhoud steeds minder werdt. En elke uitgave weer veel fouten, verkeerde tekst bij een afbeelding bladzijdes verwisseld enz.
Ben nu ook abbonee van motoplus, als je een beetje langs de merkenblindheid (bmw) van de redacteuren afkijkt is het veel beter als moto73.
 
Ik heb ook een keer een proefabonnementje op moto73 gehad, maar ik vind het een waardeloos blaadje.

Hahaha, Blokland een bladendokter? Laat me niet lachen. Volgens mij eerder iemand waar ze bij autoweek heel graag afscheid van wilde nemen en hem daarom maar bij de motorblaadjes hebben weggestopt. Meteen een mooie reorganisatie, want vervolgens is de helft van de moto73 journalisten snel weggerend. Noemen ze dat dan "natuurlijk" verloop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan