Hallo,
Een half jaar geleden heb ik met mijn gsxr600 uit 2006 foutmelding F1 (lampje bleef branden) gehad. Dit had toen te maken met het vervangen van de originele uitlaat voor een laser extreme. De dealer heeft toen deze melding eruit gehaald en nieuwe bedrading getrokken (100 euro verder). -> Opgelost.
2 weken geleden zag ik ineens dat ik weer F1 (lampje knipperde) in het display had staan toen mijn motor rond de 105 graden was en de 'vin' aansloeg. Toen ik rustig laag in toeren/ hoog in versnelling doorreed verdween de F1 melding.
Vanmiddag heb ik klaverblad gereden en na een tijdje in z'n 3 redelijk te hebben doorgereden was m'n motor weer behoorlijk warm. Toen zijn we nog even onder een viaduct gaan staan om te overleggen waar we heen zouden gaan. Toen ik wilde wegrijden was mijn motor 107 graden en had ik weer F1 in het display staan (lampje knipperde)
Toen ik wegreed vanaf het klaverblad heb ik hem laten 'afkoelen' (in z'n 6 laag in toeren etc etc) en verdween de F1 melding.
Ik dacht dat het met koelvloeistof te maken kan hebben dus die heb ik vanmiddag gelijk even gechecked, maar daar kan het niet aan liggen. Zit nl. heel mooi tussen L en F.
Iemand enig idee wat dit kan zijn en of het erg is?
In het boekje staat dat je naar de dealer moet, maar ik vind het raar dat het niet structureel is (de vorige keer dat het gemaakt is bleef het lampje volgens mij branden -> kwam door de uitlaatklep en nu knipperd hij alleen).
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Een half jaar geleden heb ik met mijn gsxr600 uit 2006 foutmelding F1 (lampje bleef branden) gehad. Dit had toen te maken met het vervangen van de originele uitlaat voor een laser extreme. De dealer heeft toen deze melding eruit gehaald en nieuwe bedrading getrokken (100 euro verder). -> Opgelost.
2 weken geleden zag ik ineens dat ik weer F1 (lampje knipperde) in het display had staan toen mijn motor rond de 105 graden was en de 'vin' aansloeg. Toen ik rustig laag in toeren/ hoog in versnelling doorreed verdween de F1 melding.
Vanmiddag heb ik klaverblad gereden en na een tijdje in z'n 3 redelijk te hebben doorgereden was m'n motor weer behoorlijk warm. Toen zijn we nog even onder een viaduct gaan staan om te overleggen waar we heen zouden gaan. Toen ik wilde wegrijden was mijn motor 107 graden en had ik weer F1 in het display staan (lampje knipperde)
Toen ik wegreed vanaf het klaverblad heb ik hem laten 'afkoelen' (in z'n 6 laag in toeren etc etc) en verdween de F1 melding.
Ik dacht dat het met koelvloeistof te maken kan hebben dus die heb ik vanmiddag gelijk even gechecked, maar daar kan het niet aan liggen. Zit nl. heel mooi tussen L en F.
Iemand enig idee wat dit kan zijn en of het erg is?
In het boekje staat dat je naar de dealer moet, maar ik vind het raar dat het niet structureel is (de vorige keer dat het gemaakt is bleef het lampje volgens mij branden -> kwam door de uitlaatklep en nu knipperd hij alleen).
Alvast bedankt voor jullie hulp.