Frame doormidden zagen en lassen

Misschien de motor verschepen naar een buurland, Daar op stappen en gewoon naar je eindbestemming rijden.
 
Met die info kan ik wat mee.


@bram1991 en Theo,
Het gaat om de Filipijnen, vanaf een buurland inrijden gaat niet.
Ook Enfields komen hier niet voor.




Zonder al te flauw te worden, ik zou de "ring" die vanaf het balhoofd rond het motorblok loopt, in één stuk houden.
Voor een Shadow 600 dus volgens de rode lijntjes zagen:

[afbeelding]

Je hebt dan je passing van je blok 100% goed, samen met je balhoofd en lagerpunten van je achterbrug. Dan kun je dus fatsoenlijk rijden. De rest komt niet zo heel nauw.
 
Laatst bewerkt:
Kan jij als nederlander niet gewoon jouw motorfiets als nederlandse motor het land inkrijgen?
Dus gewoon in de filipijnen met nl kenteken rijden.
Dan hoef jij hem toch niet in te voeren.
 
Kan jij als nederlander niet gewoon jouw motorfiets als nederlandse motor het land inkrijgen?
Dus gewoon in de filipijnen met nl kenteken rijden.
Dan hoef jij hem toch niet in te voeren.

Daar zat ik ook net aan te denken, volgens mij zou je hem kunnen meenemen onder de noemer huisraad.

Waarschijnlijk moet je hem dan wel aanmelden en bij uitvoer afmelden bij de douane.
Mocht je werken voor een Nederlandse firma, dan zijn hier volgens mij ook regelingen voor.
 
Onze groene kaart is niet geldig in dit soort landen.
Ik werk ook niet voor een nl firma hier, maar ben iets aan het opstarten.
Ik zat nu te denken om zo'n nl frame hier te zandstralen en hem hier aan te bieden als self made frame.
Ik zal volgende week 's wat piccies vertonen van de wegen hier, die lijken erg op de kustweg van de cote d'azur.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan