franky chili bekken gebroken

frankie@frankiechili.it <frankie@frankiechili.it>


email adres van chili voor beterschap wensen
 
Hij heeft wel erg veel pech in 2006 en 2005. Als hij nu op deze leeftijd en tegenslag afgelopen jaar, nog niet stopt, stopt ie nooit !

De Kale
 
Hij heeft wel erg veel pech in 2006 en 2005. Als hij nu op deze leeftijd en tegenslag afgelopen jaar, nog niet stopt, stopt ie nooit !

De Kale

Dat zat ik nou ook te denken. Dit kan wel eens de aanleiding zijn dat ie gaat stoppen. Anders zien we hem inderdaad nog steeds racen als ie 80 is.
 
chili vind ik nog een van de smaak makkers

het zou eigenlijk al zijn laatse seizoen zijn want hij zou in engeland gaan rijden

het zou jammer zijn als hij zo een punt achter zijn carriere moet zetten

ik hoop dat we hem nog op de motor terug zien

of anders als team baas of zo

Bijlage: C1AA0235.jpg
 
Ik denk dat ie er ook mee kapt...helaas!!

Vind het wel opvallend dat velen zo veel sympathie nu voor hem hebben...betrapte me er zelf ook op toen ik het hoorde!! ik dacht ook van: KUT KUT KUT!!!!!!!!

Voor jaren terug toen ie nog een teammaatje met Fogarty was, was iedereen tegen hem en helemaal na het akkefietje in Assen waarbij Fogarty volgens Chili hem van de baan reed in de GT-bocht...wat overigens niet het geval was! ik zat er toendertijd er met de neus op en hij werd door bijna iedereen uitgejouwd...na het seizoen werd ie er ook uitgetrapt bij Ducati...en hij werd vaak bekritiseerd!!

En nu wordt ie weer bejubeld...doe er zelf ook aan mee...mooi is dat eigenlijk wel!!!
 
ik denk dat de kans groot is (zeker gezien zijn drive) dat ie toch weer opstapt of het iig probeert.

Ik vind t al vanaf zijn 250cc tijd een 'mooie' kerel om te zien gaan op de fiets en in het rennerskwartier, maar sinds de honda switch wil het niet erg meer.

heb m nog eens ontmoet tijdens zijn corona tijd in de SBK, in de paddock op Brands Hatch, heb er nog ergens fotos van maar die zitten nog in van die mapjes, is van voor het digitale tijdperk
 
full


volg het racen pas sinds '98/'99, maar de jaren op de Corona Suzuki waren top.
Chili is net Barros. Sympathieke lui allebei, maar als het erop aan komt dan missen ze altijd net de slag... erg jammer, maar ik hoop dat 'Frankie' snel herstelt en dat hij nog leuke dingen kan laten zien op de Fireblade :Y
 
ik hoop echt dat we chili terug zien dit seizoen weet iemand hoe ik aan een adres kan komen om hem een beterschap kaartje te sturen ik neem aan dat meer fans dit willen doen

Bijlage: portrait2006.jpg
 
ik hoop echt dat we chili terug zien dit seizoen weet iemand hoe ik aan een adres kan komen om hem een beterschap kaartje te sturen ik neem aan dat meer fans dit willen doen

frankie@frankiechili.it zoals hier al eerder stond ;)
Heb zelf ook al een mailtje gestuurd, is toch wel het minste wat je kunt doen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan