Fryske riders sammelje hjir!

zekers... was vandaag met m'n domme kop in het koekblik naar m'n werk gegaan... dus kon het niet laten... vooral omdat het zulk lekker weer was gebleven de gehele dag -> [me]_HaV_ baalde daardoor een beetje... :( [/me]
 
ik ga dit weekend mijn fiets weer rijklaar zien te krijgen (is door mijn verhuizing beetje ondergestoft...) zodat ik ook 's avonds na het werk weer rondje kan.

woon-werk doe ik wel in koekblik want dan betaalt de baas (230km/dag)
 
ik ga dit weekend mijn fiets weer rijklaar zien te krijgen (is door mijn verhuizing beetje ondergestoft...) zodat ik ook 's avonds na het werk weer rondje kan.

woon-werk doe ik wel in koekblik want dan betaalt de baas (230km/dag)
Tsja, dan moet je bijna wel... voor mij is het maar een 40km/dag... als ik niet met opzet ff omrij... en de km-vergoeding blijft hetzelfde... dus wanneer mogelijk pak ik de :]
 
Jup. Ik werk nu voor een detacheringsorganisatie met als regio Friesland-Groningen-Drenthe.

Met als gevolg dat ik nu zo ver mogelijk weg zit als zou kunnen: Emmen.
Andere klussen dichterbij zijn erg moeilijk te vinden helaas....
 
Goeie dei.

[me]Trazer baalt fon ut waar. Har ik de motor klear ist pokke waar :( [/me]
 
zo'n baan zoek ik ook nog..... beetje in sneek ofzo of hoogstens leeuwarden...

Hey mede-import Fries.. ook ik werk bij een detacheerder die me in het Noorden zou plaatsen.. Mijn meest noordelijke werkplek tot nu toe is Utrecht. Heb daarvoor 6 maanden op en neer mogen rijden naar Woerden, met af en toe een uitstapje naar Weert.. :S Sinds 7 maanden alweer bijna 50.000 km met de auto gereden. De Gixxer staat in de garage stof te vangen nu, als ik tijd had om te rijden zou ik eerst met mijn dochtertje gaan knuffelen.. Anyway, mijn tijd komt nog wel..

Nooit overwogen om van je frieze vriendin een export-friezin te maken? Wordt bij mij een reeele optie..
 
Inderdaad Trees(er) Gewoan BLAFFE mei die handel.. ik moat nog efkes wachtsje helaas.. kuipdielen poetst en wol oppe slipkeamer, mar de rest fan de duc stjit nog een tikje utmekoar.. nog ff wot spul bestelle en don moat it rap klear.. ik wol eins 8 april wol op de duc nei burgum ta :D




ps. foetbol sucks.
 
Inderdaad Trees(er) Gewoan BLAFFE mei die handel.. ik moat nog efkes wachtsje helaas.. kuipdielen poetst en wol oppe slipkeamer, mar de rest fan de duc stjit nog een tikje utmekoar.. nog ff wot spul bestelle en don moat it rap klear.. ik wol eins 8 april wol op de duc nei burgum ta :D




ps. foetbol sucks.

wat hast 't drok mei dien motor en dat foar 8 april no mar hope foar dei dost alles op tyd klaer kryst :Y :Y
 
Inderdaad Trees(er) Gewoan BLAFFE mei die handel.. ik moat nog efkes wachtsje helaas.. kuipdielen poetst en wol oppe slipkeamer, mar de rest fan de duc stjit nog een tikje utmekoar.. nog ff wot spul bestelle en don moat it rap klear.. ik wol eins 8 april wol op de duc nei burgum ta :D




ps. foetbol sucks.
Hoesa op de Duc nei Burgum ta...hy stjit der immers al :+
 
Hoesa op de Duc nei Burgum ta...hy stjit der immers al :+

dus hoeft hij net erch te switten om 't klear te krygen
full
 
De Tsjoele wennet er. Dat is 1 strjitte fjider as us. De kans op ien "MF spot" wurdt no wol ien ein gruter. Wy kin elkoar in iedergefal hjeare. :Y


Dat email adres fan my hat my ferrieden....
Hopelik kest dit wiekein myn GTRtsje hearre at se ut'e verhus sliep helle wurd.

(Dit met dank aan mijn vriendin voor de keurige 8-) vertaling van mijn gebrabbel :) )
 
Dat email adres fan my hat my ferrieden....
Hopelik kest dit wiekein myn GTRtsje hearre at se ut'e verhus sliep helle wurd.

(Dit met dank aan mijn vriendin voor de keurige 8-) vertaling van mijn gebrabbel :) )


List my toch wol utsliepe in it wykein? :z (Je laat me toch wel uitslapen in het weekend?, kun je het ook zonder je vriendin lezen ;) )
 
List my toch wol utsliepe in it wykein? :z (Je laat me toch wel uitslapen in het weekend?, kun je het ook zonder je vriendin lezen ;) )

Verstaan is geen probleem, lezen ook niet :)
Spreken durf ik nog niet echt aan (al zou ik het volgens mijn schoonpa wel kunnen, die test het wel eens) en schrijven vind ik nog heeeeel moeilijk.

Enne, ja natuurlijk maak ik het niet vroeg. Ik ga eerst nog even op zoek naar de oorzaak van een enkele-oliedruppel-in-de-week onder het beestje voor ik op weg ga
 
Midje minsken... :W

it is hjir droeg Trazer hjer... ik soe sizze... stap op dat ding... dost dyn textiel-pak mar oan foar de sekerheid...

Inderdaad Trees(er) Gewoan BLAFFE mei die handel.. ik moat nog efkes wachtsje helaas.. kuipdielen poetst en wol oppe slipkeamer, mar de rest fan de duc stjit nog een tikje utmekoar.. nog ff wot spul bestelle en don moat it rap klear.. ik wol eins 8 april wol op de duc nei burgum ta :D


ps. foetbol sucks.
Rustig monnen... Hy inderdaad wol op de motor fuort kint. Mar ien plak fon dot bin ik mei een freondin fon us om een motor west te sjen. Dus ien plak fon te riden har ik mar een goeie daad dien.

Moarn myn neie iepenloftfilter ebben ophelje en dy kommende wike mar es ienbouwe.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan