Fryske riders sammelje hjir!

Kijk nou.. ze kunnen hier ook Nederlands kloppen... zit al tijden te kijken of er een keer gezamenlijk gereden wordt, maar snap geen moer van dat eigen brabbeltaaltje van jullie...
is ook erg lastig, ik doe ook maar wat hoor, volgens mij klopt er niet veel van het fries van mij.... ;)
 
Kijk nou.. ze kunnen hier ook Nederlands kloppen... zit al tijden te kijken of er een keer gezamenlijk gereden wordt, maar snap geen moer van dat eigen brabbeltaaltje van jullie...
Zaterdag wel een kleine meeting bij motodrome in bergum... gezamelijk rijden verder nog niet..
 
gezellig! Veel animo voor? :)
zijn genoeg mensen die aangegeven hebben om langs te komen... Ik en Trazer gaan zeker. Brêge en z'n miss hebben ook laten vallen dat ze misschien wel ff langskomen.
Volgens mij zitten er ook een aantal in het Onvolwassenen Noord Nederland die langskomen....

Kan dus best gezellig worden... Kom jij ook.... :?
 
gezellig! Veel animo voor? :)

vanuit het onvolwassen topic, komen, zoals het nu staat de volgende bikes op de bank:

HB 10.15
XX 10.30
???10.45
CHIELMI 11.00
SMOKEY 11.15
DD 11.30
YAPPIE 11.45
TRAZER 12.00
RML 12.15
ZX 14.30

10.45 is er nog een plaatsje vrij (johanna?) misschien wordt er tussen het gezwets door nog wel gereden :+ of in de namiddag, nog ff toeren *O*
 
mogguhhhhh........ :W

midje allegaer

'T is droech jongens, en efkes vry dus ik gen direkt eefkes fourt op de motor


full
 
zijn genoeg mensen die aangegeven hebben om langs te komen... Ik en Trazer gaan zeker. Brêge en z'n miss hebben ook laten vallen dat ze misschien wel ff langskomen.
Volgens mij zitten er ook een aantal in het Onvolwassenen Noord Nederland die langskomen....

Kan dus best gezellig worden... Kom jij ook.... :?
nee jammer, ik heb weekenddienst, dus ik moet werken B| , anders was ik wel even langs gekomen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan