fuck, ben ik nou geflitst

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ik me afvraag, is wanneer zo'n kast overdag met behoorlijk wat zonlicht flitst of je het dan toch duidelijk ziet in je spiegels...

(ik vraag me namelijk ook af of ik wel/niet ben geflitst voor rood licht)
 
Ach ach brave Nederlander hoor, elk foutje moet maar direct bestraft worden met een prent van 150 euro en als je dan bezwaar indient ben je een zeikerd en neem je geen verantwoordelijkheid :N

Knap hoor dat je mijn mening uit zo'n post weet te destilleren :}

Ik reageerde op een ander post. Lees maar eens goed. TS stelt een vraag. Kun je wel gaan speculeren maar hij is meer gebaat bij een correct antwoord.
 
Die lussen in het wegdek liggen vaak vrij ver achter de stopstreep.
Je zou dan nog met de volledige motor tussen de stopstreep en de lussen kunnen staan.

Ik verwacht dus niet dat je geflitst bent ;)
 
welnee, je zal geen bon krijgen. Ik ben er vrij zeker van dat hij niet eens geflitst heeft. En zelfs als hij wel had geflitst en je staat met je nummerplaat juist voorbij de stopstreep, dan staat deze nooit vanzeleven op de foto.
 
Ben pas nog geflitst in Delft door een vaste flitspaal (met de auto welliswaar) maar dan weet je het echt wel hoor...die flitsen zijn zo heftig 8-) Schrok me een hoedje B|
Gelukkig reed ik maar 5 km te hard ofzo...
 
mij is het ook laatst gebeurd... voorwiel begon te slippen --> rem maar wat losser gelaten natuurlijk, maja stond ik dus wel mooi met mn achterwiel 1m achter de streep :+
was me er ook wel beetje druk over aant maken, maja als ik het hier goed lees is dat nergens voor nodig :+
 
weet niet hoe het in nederland is ,maar hier in belgie werken de flitskasten pas vanaf een snelheid van 30kmh . Heeft te maken dat de ambulance dan niet gefiltst worden als ze rustig voorbij rood tuffen .
 
Je moet toch stoppen vóór de stopstreep? De lussen liggen erna. Te laat stoppen is ook door rood rijden....vanwaar dan bezwaar?

Hoop maar op coulance van de dienstdoende ambtenaar :Y


klopt, eigenlijk wel, maar dan gaat de coulance misschien weer spelen...

Ik heb met een soortgelijke situatie te maken gehad (met het koekblik) en heb een bezwaarschrift gemaakt en gewonnen... Ik stond ná de stopstreep stil, vandaar... De reden van het winnen van het bezwaar is mij echter nooit duidelijk geworden...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan