Dokter Horror
MF'er
- 2 jun 2017
- 174
- 34
Ah, opdek.
Zou met een dremel een gleuf in de kop slijpen.
Dan verhitten (beste via de achterkant zodat de locktite los komt) en met een grote platbekschroevendraaier losdraaien.
Geloof nooit dat je dat met een schroevendraaier los krijgt. En met een platbekdop is het lastig kracht zetten.Ah, opdek.
Zou met een dremel een gleuf in de kop slijpen.
Dan verhitten (beste via de achterkant zodat de locktite los komt) en met een grote platbekschroevendraaier losdraaien.
Geloof nooit dat je dat met een schroevendraaier los krijgt. En met een platbekdop is het lastig kracht zetten.
Torx dop die een maat te groot is erin meppen (recht en goed erin) zou mijn voorkeur hebben.
Toevoeging: uiteraard icm verhitten.
Geloof nooit dat je dat met een schroevendraaier los krijgt. En met een platbekdop is het lastig kracht zetten.
Torx dop die een maat te groot is erin meppen (recht en goed erin) zou mijn voorkeur hebben.
Toevoeging: uiteraard icm verhitten.
Ja, dat is ook een optieIk zet dan een bahco haaks op de schroevendraaier, wedden dat er iets los komt? Al is het maar het handvat. Hij heet niet voor niets "Sloopschroevendraaier".
Maar die kraag zit toch verzonken in de schijf.Volgens mij zijn deze schroeven met een verdikte kraag, dwz, als je de kopjes er af zou kunnen boren dan heb je iets om vast te pakken.
voorbeeld:
Bekijk bijlage 1774747
Maar als het je puur om het cosmetische gaat zou ik een penseeltje en een beetje lak pakken, ff kopjes opschuren en dan netjes zilvergrijs maken
om nou 20 moeren te gaan lassen is ook weer zo wat. denk ook best wel klooien als die kopjes zo verzonken liggen.Of een motor zaak die er ff een moer op last, zou dat niet sneller zijn?