Fz750 stroom probleem

Jpholland

Rookie
11 mei 2019
10
0
Hengelo ov
Hallo,

Ik heb mij net geregistreerd op dit forum omdat ik nergens een antwoord kan vinden. Ik heb schijnbaar een bijzondere situatie.

Ik heb een fz750 uit 1992 waarbij de benzinepomp niet normaal wil lopen. Nou vermoed ik zelf dat het een stroomprobleem is daar ik twee pompen heb die beide wel op direct stroom werken maar niet op de kabelboom. Als ik de motor op contact zet krijg ik van de 12v maar 10,4 volt op de pomp. Dit lijkt mij het probleem

Als ik de motor op contact zet loopt de pomp soms heel even (zonder tegendruk) en stopt dan weer.

Ik heb ook al 2 andere relais geprobeerd, ook zonder resultaat. De relais krijgt ook max 10,4 volt. Waar moet ik zoeken?

Gr.

JeanPaul
 
1 ja dat weet ik want ik heb het gelezen
2 er is geen sensor, dat doet relay zie bovenstaand, maar je antwoord niet op mijn vragen. ik ben tamelijk goed in Yamaha Electra maar dan moet je wel antwoorden op mijn vragen, anders kan ik je niet verder helpen... woonplaats??? al ingevuld in je profiel???
Sorry voor mijn antwoorden.. de relay heeft zes aansluitingen. Diegene waar de meeste stroom opkomt is die ik benoemd heb.

Ik woon in Hengelo, heb dit ook gelijk in mijn profiel gezet.

Ik waardeer het meedenken van iedereen heel erg!
 
Dodemans knop wel ok ? Als ie op off staat doet de pomp nl ook niks, bij slecht contact klapt de spanning in elkaar bij belasting.... pomp stopt normaal gesproken als de carbs vol zitten of na ca 5 seconden.

F.
 
Terug
Bovenaan Onderaan