ik heb nog een R1 kont liggen met een zeer gaaf zadel. Model '99. Zitten wat krasjes op, maar je gaat em toch wel overspuiten.
Heb ook nog een Tuono fat-bar stuur liggen met risers.
Mocht je interesse hebben dan stuur maar een mailtje
Beide motoren hebben standaard FZR600 velgen , de bovenste heeft een 150 achterband en de onderste een 160. Dat is echt het maximale @ een FZR600.
Het is best lastig om een andere achterbrug in te bouwen, omdat de inbouwbreedte van het frame echt klein is. (dacht 21,2cm ofzo)
Ik zou naar een andere basis zoeken als ik jou was (heb nog een Gsx-r 750 uit 1993 te koop)
Volgens mij past een brug van een fzr400r 1op1.
Daar kan een bredere band in.
Check het voor de zekerheid effe op www.fzrclub.nl
succes met je verdere verbouwing.
Gr FZFer
Hallo
Ik ben momenteel nog steeds bezig met mijn streetfighter op basis van een Fzr 600 uit 89. Hou er rekening meer dat je heel veel moet vervangen om het echt extreem te krijgen zoals al eerder gezegt. Ik zou aanvankelijk in het begin niet te gek veel eraan gaan doen maar is toch wat uit de hand gelopen. Als ik zelf nog een keer een fighter zou gaan bouwen zou ik met een betere basis beginnen. Je moet mijn inziens teveel aan de hand halen. Zoals voorvork, achterbrug, tank, subframe. Bij mij zit er nu een voorvork van een R1 in en een achterbrug van een RF 900. Als je ergers in het stof kijkt en mijn topic zoekt onder '' Fzr Fighter Project'' dan kan je mijn bevindingen en verbouwing zien. Hier alvast een impressie en succes maar weet waar je aan begint.
Grtz Rob
[afbeelding]