To Buy or not to Buy?

Kenzo1

Rookie
19 okt 2012
6
2
Ik heb vandaag een aanbod gekregen om een tot streetfighter omgebouwde GSXR 1000 K6 over te nemen voor een redelijk bedrag.
Km stand is momenteel 76xxx.
Wat zou volgens jullie een realistisch bedrag zijn?
wetende dat het voor mij geen noodzaak is om deze te kopen, zal waarschijnlijk gewoon in de garage komen te staan bij de FZR 600 en de Shiver 750 :$

Foto's hieronder.
WhatsApp Image 2022-11-05 at 11.29.33 AM.jpeg
WhatsApp Image 2022-11-05 at 11.29.33 AM (1).jpeg
WhatsApp Image 2022-11-05 at 11.29.33 AM (2).jpeg
WhatsApp Image 2022-11-05 at 11.29.33 AM (3).jpeg
WhatsApp Image 2022-11-05 at 11.29.33 AM (4).jpeg
WhatsApp Image 2022-11-05 at 11.29.33 AM (5).jpeg
 
Zitten misschien leuke spulletjes op. Maar daar zou ik maar weinig geld voor over hebben. Wat wil je er mee? Als je hem gewoon parkeert is €1500,-- al te veel lijkt me.
 
Het is meer wat jij het waard vind. De verkoper is er vast wijs mee en vindt het ding gerust nog 5 ruggen waard, want wel een GSXR1000! Is het dat je waard?
Dit soort eigen bouwsels zijn altijd lastiger te verkopen als je er weer vanaf wil.
Altijd afwachten wat er onder die laag vuil van de wielen vandaan komt.

Vaak wordt het een zelfbouw naked 'streetfighter' nadat een schuiver/crash is gemaakt en herstellen best veel geld blijkt te kosten.
 
Laatst bewerkt:
Is het niet handiger om de vraagprijs te vermelden. Dan kunnen mensen daarop reageren. Nu weet je alleen dat de motor overgespoten is een hoge kilometerstand voor een sportfiets en kuipdelen mist door een vermoedelijke crash
 
Word me aangeboden voor €1500,00.
Op zich niet te veel geld, maar zoals vermeld zal die waarschijnlijk meer stilstaan bij de anderen in de garage.
Op zich is het ook een beetje nostalgie omdat ik vroeger nog met een K1 en een K3 heb gereden.
Enkel is de supersport houding niet meer te doen voor mij dus heb ik deze niet meer.

Kortom het is meer een hebbeding dus 😂
 
Word me aangeboden voor €1500,00.
Op zich niet te veel geld, maar zoals vermeld zal die waarschijnlijk meer stilstaan bij de anderen in de garage.
Op zich is het ook een beetje nostalgie omdat ik vroeger nog met een K1 en een K3 heb gereden.
Enkel is de supersport houding niet meer te doen voor mij dus heb ik deze niet meer.

Kortom het is meer een hebbeding dus 😂
Voor 1500euro kun je je geen buil vallen.
 
Laatst bewerkt:
Aan de grond rijden zul je ‘m (net) niet, maar dat reservoir op de zijkant van de radiator. :N
1500€ is geen geld natuurlijk.
 
Dat is mijn idee ook, €1500,00 is niet teveel geld.

De eerste maanden zal ik me waarschijnlijk bezig houden om hem compleet op te kuisen en te checken.

Heb nog een set Rsv4 forced OZ velgen liggen waar ik al lang een nieuw project voor zoek.
Zal eens meten of er mee te werken valt 😁.
 
lakwerk lijkt al netjes, dat geeft wel wat vertrouwen. 1500 lijkt me prima als het verder goed loopt en stuurt :]
 
Voor 1500 euro mag je mij het adres sturen als je er van af ziet.
Te laat, eind deze week of volgende week staat hij in mijn magazijn 😁.
Ben al een shopping lijstje aan het maken voor eventuele aanpassingen.
Groot onderhoud en kleppen stellen.
Stuurdemper
520 Ketting set
mij kennende word dit nog een langer lijstje en heb ik er tegen volgende zomer meer aan uitgegeven dan ik er voor betaald heb 😂
 
Te laat, eind deze week of volgende week staat hij in mijn magazijn 😁.
Ben al een shopping lijstje aan het maken voor eventuele aanpassingen.
Groot onderhoud en kleppen stellen.
Stuurdemper
520 Ketting set
mij kennende word dit nog een langer lijstje en heb ik er tegen volgende zomer meer aan uitgegeven dan ik er voor betaald heb 😂
Wel ff de vorderingen hier bijhouden svp O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan