Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo, was 'weer' lekker op de MM
Zo zag ie eruit:
-edit: fout, zie onder-
pliesie keek er naar en stond erbij, heb er nix over gehoord
Goed, ik ga weer klussen, nog veel te doen!
PS:
Vraag: wat is een goeie digitale km-teller? Sigma fietsteller?
Wat ik nou alleen niet helemaal snap zijn de beweegredenen van de topicstarter om een streetfighter te bouwen van zijn FZR.
Je hebt een keurig nette FZR1000 die normaal gesproken zo'n 2750 a 3000 euro opbrengt. Er zit wat lakschade in wat voor maximaal een 500 euro op te lossen is.
En omdat je dit te duur vindt ga je het ding verbouwen tot een streetfighter?
Ik hoop dat je je wel realiseert dat die motor daarna geen donder meer waard is.
Niet om kritisch te zijn, maar kijk maar op MP wat een fighter opbrengt, geen reet dus.
Ik vindt het idee helemaal geweldig en blijf je topic volgen, maar als financieen het uitgangspunt waren ben je denk ik een beetje vreemd bezig. Ik heb mijn duurdere '91er FZR1000 juist verkocht voor een veel goedkopere '90er, juist omdat ik dan tenminste nog wat centen overhou.
Wat ik nou alleen niet helemaal snap zijn de beweegredenen van de topicstarter om een streetfighter te bouwen van zijn FZR.
Je hebt een keurig nette FZR1000 die normaal gesproken zo'n 2750 a 3000 euro opbrengt. Er zit wat lakschade in wat voor maximaal een 500 euro op te lossen is.
En omdat je dit te duur vindt ga je het ding verbouwen tot een streetfighter?
Ik hoop dat je je wel realiseert dat die motor daarna geen donder meer waard is.
Niet om kritisch te zijn, maar kijk maar op MP wat een fighter opbrengt, geen reet dus.
Ik vindt het idee helemaal geweldig en blijf je topic volgen, maar als financieen het uitgangspunt waren ben je denk ik een beetje vreemd bezig. Ik heb mijn duurdere '91er FZR1000 juist verkocht voor een veel goedkopere '90er, juist omdat ik dan tenminste nog wat centen overhou.
en fighter onderdelen kosten ook nog al wat dus qua kosten denk ik dat je met de ombouw veel meer kwijt bent ivm opknappen., maarrrrrrrrr
ik ben zelf ook bezig met een 600 fzr die geen schade had, gewoon omdat ik een naked/fighter mooier vind dan een volle kuip.
Ik rij haar niet om de waarde zo hoog mogenlijk te houden maar op er zoveel mogenlijk plezier op te hebben, en als ze daardoor geen cent meer waardt is/wordt jammer dan.
Ik hoop dat je je wel realiseert dat die motor daarna geen donder meer waard is.
Niet om kritisch te zijn, maar kijk maar op MP wat een fighter opbrengt, geen reet dus.
we hebben weer een kenner
Kijk eens wat een fatsoenlijke/mooie en goed afgewerkte fighter opbrengt, dat is vaak meer dan een orginele fiets.
Voor een fighter geldt alleen dat je er een liefhebben voor moet vinden.....
Zo is het maar net origineel 15 in een dozijn wat een prijs nooit goed doet en dan wordt b.v. een kilometerstand erg belangrijk voor de verkoop en een nette strak afgewerkte fighter straalt perfectie uit echter de liefhebber moet gevonden worden.
Jij weet tenminste waar je over praat
Je hebt geen dure ombouwkit nodig om een superbikestuur te monteren!!!
Je kan gewoon aftermarket-risers van een XJR 1200/1300 kopen en deze door de borggaten van de clip-ons doen.
Hé kars nog ff wat, van die originele racekuip kun je nog een heel gaaf onderkuipje maken hoor, met wat beugeltjes enzo. Heb ik met mijn ace ook gedaan.
kost geen cent en het staat lekker stoer.
we hebben weer een kenner
Kijk eens wat een fatsoenlijke/mooie en goed afgewerkte fighter opbrengt, dat is vaak meer dan een orginele fiets.
Voor een fighter geldt alleen dat je er een liefhebben voor moet vinden.....
Jaaaah!
Dat wou ik weten, ik wist wel dat t kon!
btw: Zag ik dat nou goed op je foto van de FZR?
Heb je ook je benzineknopje op dat schroefje gezet bij je linker luchtinlaat?
Ondanks je ietwat onbehouwen reactie weet ik ook wel dat je een punt hebt, en ik geef de topicstarter volkomen gelijk dat hij een fiets naar zijn eigen zin bouwt, tenslotte is dat gevoel onbetaalbaar.
Maar er werd in de openingspost duidelijk gesteld dat de kostenoverweging ten aanzien van de schade het belangrijkste was, en dat kon ik niet helemaal snappen.
Maar dat een mooie/strakke/geweldige fighter meer opbrengt dan het origineel is gelul. Alleen de fighters waar eerst voor een godsvermogen aan peperdure onderdelen aan is verbouwd brengen een leuk bedrag op, maar dit staat in geen verhouding tot wat het ooit gekost heeft.
Je wilde toch niet echt serieus beweren dat die schitterende fighter die je zelf hebt (die hele mooie rode GSX toch?) meer opbrengt als dat je er zelf ingestoken hebt?
Jaaaah!
Dat wou ik weten, ik wist wel dat t kon!
btw: Zag ik dat nou goed op je foto van de FZR?
Heb je ook je benzineknopje op dat schroefje gezet bij je linker luchtinlaat? Tja, die heb ik helaas vanmiddag verzaagt
Had een mooi plan, maar dat gaat niet door..
Misschien binnenkort naar een motorsloop (Woesthoff) en daar maar eens vragen naar een losse mooie onderkuip.
Ik heb nog een set nieuwe chrome risers liggen met blinde bevestiging. Heb zelf ook zo'n set, en daar andere (kortere) bussen voor laten draaien (koste mij 15 eurie).
membres.lycos.fr/blorn2/pics/24-09-2004%202.jpg
Ik heb nog een set nieuwe chrome risers liggen met blinde bevestiging. Heb zelf ook zo'n set, en daar andere (kortere) bussen voor laten draaien (koste mij 15 eurie).
membres.lycos.fr/blorn2/pics/24-09-2004%202.jpg
Of bedoel je stuurklemmen?