FZR600 Genesis

83238


slechte foto (sorry)
 
Ah dit topic komt als geroepen, heb de mijne vandaag opgehaald! :]
Ik staar de hele avond al meer naar buiten (hij staat in de fietsenstalling) dan naar het beeldscherm! :P
full


Oh trouwens, nu hier toch alle FZR-erren bij elkaar zitten, is dat uitsteeksel op het blok achter de uitlaatbochten het oliefilter? :X Sorry, heb nog geen werkplaatshandboek Volgens mij hebben ze me een verkeerd oliefilter verkocht namelijk, een "interne" in plaats van zo'n uitsteek-ding.
 
Geweldig die topic met die gemodificeerde FZRtjes.
Wij (VeNoM & Elfje) zijn sinds 2 weken in het bezit van een FZR600 uit '89 (binnenkort foto). Hij is helemaal standaard, en wil er ook niets aan verzagen. Maar nu vond ik het bovenkuipje van een FZR uit '92-'93 , leuker en gestroomlijnder. Volgens mij moet dat gewoon 1 op 1 over te zetten zijn.
FF struinen op de sloop?

Greetz V :]

Welkom... VOlgens mij hebben jullie je ook al voorgesteld op het forum van www.fzrclub.nl toch? Veel rijplezier.
 
Ah dit topic komt als geroepen, heb de mijne vandaag opgehaald! :]
Ik staar de hele avond al meer naar buiten (hij staat in de fietsenstalling) dan naar het beeldscherm! :P
(Afbeelding)

Oh trouwens, nu hier toch alle FZR-erren bij elkaar zitten, is dat uitsteeksel op het blok achter de uitlaatbochten het oliefilter? :X Sorry, heb nog geen werkplaatshandboek Volgens mij hebben ze me een verkeerd oliefilter verkocht namelijk, een "interne" in plaats van zo'n uitsteek-ding.

Klopt dat is je oliefilter. maar over een interne heb ik nog nooit iets gehoord?
 
Dank je Baco *D

Werkplaatshandboeken kosten rond de 40 euro in t duits B|
en 80 euro in het nederlands.
En wat je fietsenstalling betreft, wij wonen in een flatje in Nieuw Vennep, en om onze motor in de berging te krijgen zijn we 15 minuten bezig (smalle doorgang en dan 180 graden draaien/tillen). Een berging in de buurt zoeken is haast onmogelijk :?
Elfje heeft vorige maand d'r rijbewijs gehaald en kan er al aardig mee overweg.
Aangezien mijn rijbewijs al eens is ingevorderd 5 jaar geleden toen ik een "blade" had, en wij gisteren bij "wegmisbruikers" zagen dat ze veel azen op motorrijders, is het zelfs voor haar moeilijk om niet "te sportief" te rijden 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dank je Baco *D

Werkplaatshandboeken kosten rond de 40 euro in t duits B|
en 80 euro in het nederlands.
En wat je fietsenstalling betreft, wij wonen in een flatje in Nieuw Vennep, en om onze motor in de berging te krijgen zijn we 15 minuten bezig (smalle doorgang en dan 180 graden draaien/tillen). Een berging in de buurt zoeken is haast onmogelijk :?
Elfje heeft vorige maand d'r rijbewijs gehaald en kan er al aardig mee overweg.
Aangezien mijn rijbewijs al eens is ingevorderd 5 jaar geleden toen ik een "blade" had, en wij gisteren bij "wegmisbruikers" zagen dat ze veel azen op motorrijders, is het zelfs voor haar moeilijk om niet "te sportief" te rijden 8-)

Geen dank...

Maar waarom koop je niet een hayes boek op ebay voor jullie model?
Heb je de 600 en 1000 in 1 boek, en heel duidelijk uitgelegd. Ik heb het boek gekocht voor 18 pond...
 
Laatst bewerkt:
Elfje heeft vorige maand d'r rijbewijs gehaald en kan er al aardig mee overweg.
Aangezien mijn rijbewijs al eens is ingevorderd 5 jaar geleden toen ik een "blade" had, en wij gisteren bij "wegmisbruikers" zagen dat ze veel azen op motorrijders, is het zelfs voor haar moeilijk om niet "te sportief" te rijden 8-)

Vond het ronduit belachelijk hoe ze die ene motor rijder pakte. Die gozer vroeg waarom volgde jullie mij. Hun antwoord je viel op... Hij reed best netjes leek mij hoor.
 
JUIST!!, daar konden ze geen verklaring voor geven...
want hij reed heel normaal voordat ze 'm klokte....
Kan er alleen uit opmaken dat ze motorrijders extra controleren... :(
 
Volgens mij ben jij ook wel handig in het verbouwen van je FZR Bigrobb.
Ik zag dat op de topkuip van m'n FZR bij de knipperlichten soort met "adapterplaatjes" zitten , waar je mega grote knipperlichten doorheen steken, en volgens mij zijn er dus ook knipperlichten te krijgen in de stroomlijn van de kuip die het plaatje vervangen?!?!?!
 
Ah dit topic komt als geroepen, heb de mijne vandaag opgehaald! :]
Ik staar de hele avond al meer naar buiten (hij staat in de fietsenstalling) dan naar het beeldscherm! :P
(Afbeelding)

Oh trouwens, nu hier toch alle FZR-erren bij elkaar zitten, is dat uitsteeksel op het blok achter de uitlaatbochten het oliefilter? :X Sorry, heb nog geen werkplaatshandboek Volgens mij hebben ze me een verkeerd oliefilter verkocht namelijk, een "interne" in plaats van zo'n uitsteek-ding.

Geweldige kleurenstelling met dat pak! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan