Lady j
MF veteraan
Had vanacht al enig sinds mee gekregen dat er sneeuw was gevallen dus ik keek vanmorgen eerst maar eens uit het raam. Zo te zien was er al een hoop weg en op het nieuws zeiden ze dat er zeer goed gestrooid was. Dus besloot 20 minuten vroeger weg te gaan op de motor wel te verstaan. ik rij met voeten aan de grond de straat uit en dat gaat prima. Kom op een iets doorgaandere weg uit en daar is idd goed gestrooid. Dus met een gangetje van 30 gaat het prima, en ook de bochten kom ik goed door. In de verte zie ik het eerste stoplicht en ik denk nog bij mezelf rem niet te hard want dan lig je. En ik kom aanrijden bij het stoplicht en een automobilist remt iets harder als dat ik verwachte: ik ook op de rem. Baf en daar lag ik
IK stond in reflex weer gelijk naast me motor gooide de dodemans knop om en probeerde hem gelijk weer overeind te zetten. Maarja gladde weg en zware motor, dat ging dus echt niet. Pas na een stuk of 20 auto;s stopte er iemand die hielp me overeind. Ik ben naar huis gereden en direct doorgegaan naar dokter/
Schade aan mij: lichte hersen schudding, blauwe heup, dikke knie en een ego die finaal naar de knoppen is
Schade aan motor: gebarste spiegel thats it gelukkig
Schade aan uitrusting: waarschijnlijk een gloednieuwe arai die ik zo weg kan pleuren
Maar laat hem eerst controleren.
IK stond in reflex weer gelijk naast me motor gooide de dodemans knop om en probeerde hem gelijk weer overeind te zetten. Maarja gladde weg en zware motor, dat ging dus echt niet. Pas na een stuk of 20 auto;s stopte er iemand die hielp me overeind. Ik ben naar huis gereden en direct doorgegaan naar dokter/
Schade aan mij: lichte hersen schudding, blauwe heup, dikke knie en een ego die finaal naar de knoppen is
Schade aan motor: gebarste spiegel thats it gelukkig
Schade aan uitrusting: waarschijnlijk een gloednieuwe arai die ik zo weg kan pleuren
Maar laat hem eerst controleren.
Beterschap
Gelukkig niet al te veel schade en dan maar hopen dat die helm niet voor de vuilbak is.