• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

ga nooit rijden met sneeuw :(

Zo'n mooie meid hoeft geen last van haar Ego te hebben. ;)

Hmz ik vandaag lekker in de sneeuw sporten met Senda. Dus beetje in bos en alles. Kom ik thuis rijdt ik oprit op (is vrij sterk oplopend) glij glij glibber glibber. Toen stukkie verder wel heel erg glibber en knalde recht op paal van carport af. Ik lag al bijna (stond wel heel arg schijn) en sneeuw hielp ook niet echt mee dus maar neergelegd en motor uit :P . Hup ding opgeraapt toen ik ernaast stond. In de vrij en hupsakee zo naar binnen :P . Maarja senda kan het hebben :P

Dit is echt balen zo, en die klote sneeuw ook hé :X

Suc6! met het herstel van je zelf als eerste en van je motor ook ;)

Shit Joyce.. ik lees het nu pas!! Wat een ellende weer. En dat nog wel zo vlak voor je verjaardag! En ja, ik weet wat het is. Heb het [topic=15406]zelf[/topic] ook gedaan!
Nou, in iedergeval valt de materiële schade wel mee en met jezelf zal het ook best wel weer goed komen met wat TLC van Fer ;)
En je bent weer wat wijzer... toch?

Als het straks weer lekker weer is en de wegen droog en schoon zijn ben je dit allang weer vergeten. Gaan we weer lekker toeren :]

Voor nu... beterschap!

he

hoeveel mensen rijden er nu met zo'n weer ? of laat je um liever staan omdat het koud is of omdat er pekel ligt ?.? :]
Kwil zelf graag gaan rijden maar er ligt zoveel zout en schijnbaar en dat is niet zo goed voor je moto :?

he

hoeveel mensen rijden er nu met zo'n weer ? of laat je um liever staan omdat het koud is of omdat er pekel ligt ?.? :]
Kwil zelf graag gaan rijden maar er ligt zoveel zout en schijnbaar en dat is niet zo goed voor je moto :?
Tegen pekel kun je je motor beschermen door hem in te spuiten met zuurvrije vaseline o.i.d. En als je maar af en toe rijdt kun je hem na het rijden ook goed afspoelen met koud water.

Gebruik even de zoekfunctie dan zul je aardig wat topics vinden over beschermen tegen pekel ;)

he

Ik gebruik die drap van Scottoiler.
Kan je je hele motor mee beschermen.
Helpt zelfs tegen het zout van de Noordzee :} :} :}

wel grappig dat er een topic over sneeuw nog omhoog gekikt wordt. Mag ik ook vragen waarom?

tja als ik het dan toch zie, ook al is het een beetje laat, ga ik toch ook nog maar ven wat zeggen....

He Joyce, vallen door de sneeuw is nog soort van stoer toch........al zou je nou omgewaaid zijn zou het een beetje stom zijn!!! ;)

Inmiddels toch zeker wel weer helemaal de oude toch???

B| je moe nie zo zeuren
Hij wenst je veel succes

en Wufje wist van niets :?

maarre in elk geval heb je het officiele bewijs dat je hersens hebt mss Joyce
beter een dame die doorrijd en een keer omdonderd, dan stiekem toch het koekblik pakken
[me]Wufje is in de winter ook omgedonderd, de brug was te stijl, voorwiel schoot zomaar ineens naar links, schade was nihil. heb ik later maar ff beter gedaan[/me] |(

Terug
Bovenaan Onderaan