gaat er iemand naar de motorbeurs en zijn er ook scooters?

er zijn vast wel wat motorscooters, maar merendeel zal gericht zijn op "gewone" motorfietsen. ik twijfel ook nog, want ben op zoek naar motorscooter
 
Ik ga wel. Een autorai is toch ook mooi door al die auto's die je toch nooit zal kopen?
Vind zelf scooterrijden heerlijk, maar een Honda pan-european zou ik niet weigeren.
Verwacht sowieso leuke aanbiedingen van standhouders op gebied van handschoenen, gehoorbescherming ed.
 
Er is echt wel een nieuwe motorscooter....

De Piaggio MP3 op de stand van Hans van Wijk motoren *O*

Ik zat al te wachten tot dit nieuwe concept naar nederland kwam en eind komende maand mag ik een proefritje maken.

Voor zover ik van de medewerkers heb mogen horen moet deze machine geweldig sturen.....

We gaan het proberen!
In ieder geval het bekijken op de beurs zeker waard! (voor diegene die morgen nog gaan natuurlijk :P )
 
Er staan wel enkele motorscooters. Maar het grootste deel zijn de 'normale' motoren. :)
 
Dit was echt de laatste keer dat ik naar de motorbeurs ben geweest. De motorscooter is daar een totale uitzondering. Afgezien van een handjevol T-Maxen was er eigenlijk niks, behalve natuurlijk duizenden buikschuivers, frituurvet en de geur van verbrand vlees...
 
Terug
Bovenaan Onderaan