Neem iemand mee. een motor die zo in de siliconen en bandenzwart staat ziet er altijd prachtig uit. Maar je wil voorlopig geen gezeur. Hoe is het met de balhoofdlagers, waarom is de koelvloeistof niet ververst? Wanneer zijn de kleppen gesteld?
Waarom is deze met de helft minder kilometers 250 euro goedkoper? ≥ Honda Transalp XLV650 - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
Ik zou eerst eens kritisch naar die van jou kijken, niet verliefd worden. En als hij echt goed is 2500 bieden.
Halflive heeft geen vertrouwen in handelaren, dan koop ik liever particulier.
De hoge kilometerstand?≥ Transalp 700 ABS kofferset 2011 - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
Transalp 700 abs handvat verwarming complete kofferset, je kan zo op vakantie aluminium stenen vanger ipv plastic 2011 motor rijdt echt perfect en motorisch ook 100% knipperlichten led in handkappen.link.marktplaats.nl
Wat zou het addertje zijn?
Ik ga m'n vizier poetsen.De hoge kilometerstand?
Niet helemaal 100% hetzelfde motorblok, TA650 trilt wat minder en loopt wat armer vanwege milieu. Maar heb na de TransAlp een NTV gehad en ik was er wel blij mee, beentjes zaten wel wat meer opgevouwen dus dat was de eerste paar ritten wel even wennen (pijnGeen transalp maar doe er allroad bandjes op; heb je minder kosten en het zelfde motorblok, geen gedoe met ketting. Zelf heb ik dat met een Suzuki Vx800 gedaan goedkoop inpopulair model met dezelfde betrouwbaarheid. ≥ KOOPJE! Honda 650 NTV met koffers - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
De hoge kilometerstand?
Geen transalp maar doe er allroad bandjes op; heb je minder kosten en het zelfde motorblok, geen gedoe met ketting. Zelf heb ik dat met een Suzuki Vx800 gedaan goedkoop inpopulair model met dezelfde betrouwbaarheid. ≥ KOOPJE! Honda 650 NTV met koffers - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
In normale trim vindt je hem ook niet wat? Of bedoel dat je per se een allroad wil?
Ik zie op de foto’s weinig weer en teer voor deze km stand. Hier en daar weer wat netjes gemaakt denk.
Ziet er mooi en strak uit voor de leeftijd en km.
Liever hoge km dan een gelogen lagen.
Lijkt me prima bedrijf, jong maar geen rare insteek.Pa en zoon , niet echt de insteek om de wereld een oor aan te naaien.
Website is wat summier, niet iedereen weet hoe je een website moet bouwen en uitbesteden kost een hoop voor een beginnend bedrijf.
Je kan er heel lang over lullen en schrijven maar je moet erheen, foto’s geven de eerste indruk. zelf in levende bekijken en rijden.
Prijs: als ik meer van deze bekijk en dan de status ervan vindt ik de prijs niet verkeerd.
Je kan altijd moeilijk kijken en een trap tegen die achterband geven en zeggen : 2500,- dan neem ik hem zo mee en zijn jullie ervan af.
Sucses
Als je er ook all road mee wil gaan zijn er betere (lichter) fietsen. De Alp is wel kogelvrij.Oh mijn emoticon bij het bericht ziet er wel erg dramatisch uit bij het bericht, zo rood. Maar ik wil inderdaad het liefst een allroad. Het wordt wel mijn eerste motor dus ik ben benieuwd waar in motorland mijn hart uiteindelijk neerstrijkt. Maar een allroad trekt me het meeste.
Een Amsterdamsche buitenslaper.≥ Transalp 700 ABS kofferset 2011 - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
Transalp 700 abs handvat verwarming complete kofferset, je kan zo op vakantie aluminium stenen vanger ipv plastic 2011 motor rijdt echt perfect en motorisch ook 100% knipperlichten led in handkappen.link.marktplaats.nl
Wat zou het addertje zijn?
Daar was amper tijd voor, dat ding reed bijna altijdEen Amsterdamsche buitenslaper.
Ding is waarschijnlijk 9 jaar lang onder gezeken.
Als je er ook all road mee wil gaan zijn er betere (lichter) fietsen. De Alp is wel kogelvrij.
Vooral met mul zand, modder en steile hellingen kun je lekker ploeteren, dan is een dual-sport of enduro echt beter (als je geen cross god bent). Maar met een allroad/reisenduro zoef je ook vele kilomoters comfortabel over de weg, en kun je een hard zandpad ook gewoon aardig vlot nemen. Nadeel weer tegenover een echte wegmotor is het duiken tijdens remmen, misschien allound wat instabieler door lange slappe veren en hoog zwaartepunt.Die lichtere fietsen zijn dan wel echt mega handig inderdaad! Toen ik 'The long way round' keek zag je ook echt het verschil tussen dat lichte Russiche barrel van die cameraman en de zware BMW's van Ewan en Charlie. Ik denk echter dat ik, zoals de meeste allroad rijders met goede voornemens, me vooral op het asfalt zal bevinden. Ik ga de fiets immers ook gebruiken om naar/van mijn opleiding en werk te komen. Enkel wanneer ik iets van TET ga proberen of een keertje in een ver oord een wat mindere weg of een stuk terrein pak zal ik het mindere gewicht missen gok ik.
Ik heb er jaren mee in de urban jungle mee gereden.Bekijk bijlage 1535362
Vooral met mul zand, modder en steile hellingen kun je lekker ploeteren, dan is een dual-sport of enduro echt beter (als je geen cross god bent). Maar met een allroad/reisenduro zoef je ook vele kilomoters comfortabel over de weg, en kun je een hard zandpad ook gewoon aardig vlot nemen. Nadeel weer tegenover een echte wegmotor is het duiken tijdens remmen, misschien allound wat instabieler door lange slappe veren en hoog zwaartepunt.
Bekijk bijlage 1535376
Hier was ik aan het ploeteren met nul ervaring, kort daarna brak de koppelingskabel en mocht ik zonder te koppelen naar huis
Vooral op de grote wegen merk je het verschil. Met een TransAlp kun je als je dat zou willen gewoon constant 170km/u rijden op de snelweg (zelf wel is gedaan va Maastricht naar Drenthe) of in één rits naar Oostenrijk, op een meer offroad gefocusde machine gaat dat niet echt. Het is ook altijd een afweging van wat je wil, de perfecte motor bestaat helaas niet.Een dual-sport of reisenduro heb ik ook overwogen, maar ik denk toch dat de 'asfalt-verhouding' bij dergelijke motoren net wat minder is dan ik denk nodig te gaan hebben. Gaaf vind ik ze wel, dus misschien komt er ooit nog een.
Ik ben benieuwd hoe ik een dergelijk situatie op zou lossen. Ik weet niet of het het aan zou durven om zonder te koppelen verder te rijden. Het kan wel, maar ik bezit er de kunde nog niet voor in ieder geval.
Dan was die jou van niet meer al te best... Die van mij ging gewoon richting de 190 op de teller. 177 is de officieel opgegeven topsnelheid wat dus aardig overheen komt met de kilometerteller afwijking. Maakt verder weinig uit, blok is redelijk lui dus die vind het niet erg om langdurig op top te rijden, welke top dat dan ook is.Ik denk dat 170 km heel optimistisch is. Dat haalt ie niet. En zeker niet op de gps. Die rd10 van mij haalde na heel lang aandringen net geen 160. Op de teller. Het zijn bedaagde machientjes met relatief oude techniek.