De 550 onthield het als ik bij maximale uitzoming (op snelweg) dit aanpaste. Op de 590 heb ik dit nooit geprobeerd, omdat ik daar nooit moeite met het uitzoom niveau heb.Zumo vrienden!
Ik gebruik nu een paar jaar de zumo 350 en ben er erg blij mee. Heb echter 2 kleine puntjes van ergenis, waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden.
1. Ik gebruik de auto zoom functie van de zumo. Zodat hij op lage snelheid en bij afslagen inzoomd. En daarna weer uit. Op sommige stukken zoomt hij echter zo ver uit dat ook het verloop van de weg niet meer zichtbaar is. Wat juist zo handig is.
Is er een manier om vast te zetten hoe ver hij uitzoomt?
In de kolom links onder (met route's, sporen en waypoints) de route waar je mee bezig bent weer selecteren.2. Als ik in basecamp een route aan het maken ben dan gebeurt het nogal eens dat ik uit de route ga. Door ergens anders te klikken of degelijke. Het lukt mij echter dan niet om met de zelfde route verder te gaan. Mijn oplossing nu is om dan het vervolg gewoon in een nieuwe route te maken, en dan later samen te voegen. Maar dit moet toch makkelijker kunnen?
MapSource, maar ook de zumo 550 en de 660 kennen het begrip "zachte" viapunten helemaal niet
Da's ook de reden dat ik punten niet op een kruispunt zet.......soms duurt het inzoomen tijdens het rijden te lang of staan er icoontjes half voor of ziet Garmin de verkeerssituatie anders dan de werkelijkheid.Ik heb wel eens mensen gehad die juist problemen hadden met de punten recht op de kruising. In dat geval zagen ze linksboven alleen de afstand tot het via-punt, en niet of ze nu linksaf of rechtsaf moesten. Dat werd dan ook niet opgeroepen. Nu zit ik net te denken, dat was met een Nuvi... misschien dat die daar sowieso niet zo goed tegen kunnen
Met een track hoef je toch niet te ontvlaggen..........daar is alleen het begin- en eindpunt hard.Duidelijk verhaal Hans.
Alleen route als track werkt alleen op de moderne toestellen, dus dan zal je toch moeten "ontvlaggen"
Ik vind het soms wel leuk als ik hoor dat ik een via punt heb bereikt, weet ik gelijk dat ik dat punt heb gebruikt om de route naar mijn zin te maken. : +
Toch blij dat je dan na herbereken (staat bij mij standaard aan) na een km of 10 toch weer een vlaggetje ziet staan zodat je weet dat je weer op de geprogrammeerde route zit.
Ik bedoel dat als je geen modern toestel hebt, dat je dan geen route naar track conversie kunt gebruiken, omdat de oudere toestellen geen track als route kunnen behandelen.