Smeren doe je trouwens niet met wd40.
Voor de 10xxxxxx keer WD 40 is GEEN smeermiddel maar een vocht verdrijving middel .
Ook mag je de kabels helemaal niet bevochtigen inwendig zeker niet met nieuwe kabels.
Toevallig heb ik op m`n VT1100 verleden week de 2 gaskabels vernieuwd, geen centje pijn als je je maar aan de route van de kabels houd ivm met knikpunten volgens het werkplaatshandboek. Ook is het erg belangrijk dat je de speling juist afstelt zowel aan de gashendel kant als bij de carburateurs/injectie kant .
Er zit blijkbaar iets niet goed bij jouw de route of verkeerde afstelling .
Voor de 10duizenste keer, WD 40 is ook GEEN vochtverdrijvingsmiddel!!!!!!!!!!!!
Al zeggen ze van wel
Wanneer ze niet aan de carbs vast zitten lopen ze soepel ook de weg van handvat naar carbs dus dan is het raar als ik ze precies zo vast zet dat ze dan ineens stroeflopen.
Dan zou je misschien eens moeten kijken of alle bewegende delen van de carburateurs wel soepel lopen. Wellicht zit het probleem dáárin, en niet in de kabel(s).
Laat maar, niet goed gelezen....
Nou ik heb de gaskabel al 100 keer gecontroleerd op zijn route maar daar is niks te vinden. Ook zitten ze netjes in de sleufjes dus dat ziet er ook verder prima uit.
Wanneer ze niet aan de carbs vast zitten lopen ze soepel ook de weg van handvat naar carbs dus dan is het raar als ik ze precies zo vast zet dat ze dan ineens stroeflopen.
Maar goed ik ga als het wat minder siberisch is buiten op onderzoek uit. Snap niet dat ik het gewoon niet voor elkaar krijg...
Ik zeg nog steeds, B kabel te strak.
Er moet speling op de binnenkabels zitten.
Wat is er nu anders gedaan dan eerst ?Nou het was weer mooi weer vandaag, dus ik ben bezig gegaan met mijn gaskabel probleem en ik heb het opgelost. Ik heb alles losgehaald en weer opnieuw gemonteerd en nu doet die het goed.
Bedankt voor het meedenken en ik ben weer een blij man!!!