gat in binnenkant(!) helm?? + pics!

Status
Niet open voor verdere reacties.

those_who_ride_decide

banned user
21 mei 2008
368
0
ik deed m'n helm dus af en toen zag ik ineens een wit gat in de binnenkant van m'n helm!

kan me niet herinneren dat die daar zat en het lijkt ook alsof het echt een beschadiging is.
Gat is zeg maar zo groot dat ik een pink erin krijg tot 1 kootje.

Ik vroeg me af of m'n helm nog goed is eigenlijk.
Of ik er iig. geen boete ofzo voor kan krijgen aangezien ik nooit val want ik rij chopper en die cruisen alleen maar.


Ook ben ik wel benieuwd hoe ik dit voorelkaar heb kunnen krijgen, heb hem alleen een keer van de keukentafel laten donderen op de vloer, voor de rest geen ongelukken ofzo gehad.

bijgaande de pics!

DSC00107.JPG

DSC00108.JPG
 
Laatst bewerkt:
lijkt er bijna op alsof een sigarettenpeuk erin is uitgedrukt oid.

Idd , bruin verbrandde randen aan het label.

Een vreselijk goed idee gehad en het lampje te heet geweest? :+

Edit: Er bestaan genoeg helmen met ventilatie gaten in het schuim , dus niet druk maken, rijden.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij idd ook een brandvlek. Misschien dat er een stukje gloeiende as in gevallen is ofzow? Ik denk dat het dan wel snel verder smeult.
 
Ergens aan/bij je bike laten liggen en iemand die er een peuk ingepleurt heeft.

Ik zou 'm niet vervangen. Wellicht dat je 'm kunt vullen met een klein beetje PUR dat hecht weer aan het EPS en is het toch weer een geheel.
 
ik deed m'n helm dus af en toen zag ik ineens een wit gat in de binnenkant van m'n helm!

kan me niet herinneren dat die daar zat en het lijkt ook alsof het echt een beschadiging is.
Gat is zeg maar zo groot dat ik een pink erin krijg tot 1 kootje.

Ik vroeg me af of m'n helm nog goed is eigenlijk.
Of ik er iig. geen boete ofzo voor kan krijgen aangezien ik nooit val want ik rij chopper en die cruisen alleen maar.

Ook ben ik wel benieuwd hoe ik dit voorelkaar heb kunnen krijgen, heb hem alleen een keer van de keukentafel laten donderen op de vloer, voor de rest geen ongelukken ofzo gehad.

bijgaande de pics!
Je hoeft je niet druk te maken om dat gat.
Je hebt hem toch al afgeschreven...
 
*zucht*.... zo'n collega heb ik ook, die is van mening omdat ie op een solex rijdt geen beschermende kleding te hoeven dragen want hij cruised alleen maar |(
:? Op een solex ga je toch niet harder dan 30 (35 met wind mee, vals plat naar benenden...)???

Maar helm niet vervangen...niks aan het handje!!
Zou helm eerder vervangen als ik hem van keukentafel had laten vallen (zoals jij ook al gedaan hebt), dan zo'n klein (sigaretten)gaatje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan