Gear indicator werkt niet

25 jan 2022
67
29
Ik heb een Gearshift indicator aangeschaft (ome ali). Zit de juiste connector op namelijk 3 plugs en heb dan 1 losse groene voor mn neutraal die ik ergens vandaan moet toveren?

Volgens internet en handleiding motor in neutraal op contact zou die constant L (learning) moeten knipperen. vervolgens zou die naar de 1 moeten springen en dan zou ik de motor in de 1 moeten zetten met het wiel van de grond en koppeling los. zo elke versnelling door om alles in te leren. Helaas wil dit dus niet. de L blijft knipperen tot ik hem in de versnelling zet en dan is het een rondje wat continu blijft cirkelen (zelf opgenomen video
Zoals het hoort (vanaf 7:02

719f3276a63c88ea1347ee54a03f9308.png
 
Jij bent wel echt heel eigenwijs hé. Hoe goed is jouw Engels? @Dutchnoskillz

Het is heel mooi dat de rest je verder wil helpen met je eigen waanbeeld, maar hoe je nu bezig bent gaat dat ding nooit van z'n leven werken.
Thanks voor de complimenten!

Ik heb even op de computer bedragings schema bekeken en weet nu waar ik hem op moet aansluiten. Best logisch dat die het niet deed. De indicator kreeg wel signaal van de snelheid maar niet van de toeren. Ik ga zodra ik thuis ben het signaal wegpakken vanaf de stator idd (geel,grijs/geel)
 
Thanks voor de complimenten!

Ik heb even op de computer bedragings schema bekeken en weet nu waar ik hem op moet aansluiten. Best logisch dat die het niet deed. De indicator kreeg wel signaal van de snelheid maar niet van de toeren. Ik ga zodra ik thuis ben het signaal wegpakken vanaf de stator idd (geel,grijs/geel)
Lekker bezig pik! Hopelijk zien we in je volgende bericht een werkende indicator.
 
Thanks voor de complimenten!

Ik heb even op de computer bedragings schema bekeken en weet nu waar ik hem op moet aansluiten. Best logisch dat die het niet deed. De indicator kreeg wel signaal van de snelheid maar niet van de toeren. Ik ga zodra ik thuis ben het signaal wegpakken vanaf de stator idd (geel,grijs/geel)
Juistem :Y
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig pik! Hopelijk zien we in je volgende bericht een werkende indicator.
Mijn vorige comment was sarcastisch, ik had even hulp nodig en heb aan jouw reactie echt 0.0 gehad. Gelukkig zijn er wel mensen die eventjes 30 a 60 seconden de moeite nemen om een nuttige reactie te plaatsen :)

Mensen waardoor het is gelukt super bedankt! Ik heb het signaal van de pulse generator, connector onder de tank met geel en wit/geel.
 
Oohja, want dat is ook niet exact wat ik in mijn eerste comment geplaatst heb over het toerentalsignaal... Prutser
Klopt zeker en daar had ik opzich wel wat aan kunnen hebben maar door "De stekker doorlussen vanaf de snelheidssensor en de rode draad op een geschakelde plus." ben ik op het verkeerde spoor gezet. Is mijn fout vatte het verkeerd op maar die 2e reactie was een beetje overbodig.

Je had het over doorlussen vanaf snelheidsensor en rode daar voor geschakeld plus. Ik had al een geschakelde plus en de snelheidsconnector juist. enkel de groene moest nog op stator, daar was ik naar opzoek en naar welke kleuren. Toch bedankt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan