Gearindicators!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen wat een hoop positieve reacties :o

Ik ga het druk krijgen de komende weken _O-

Helaas heb ik nu even geen tijd om alle vragen te beantwoorden, maar dat zal ik vanavond zeker nog even doen!

Zoveel intresse had ik niet verwacht eigenlijk *O* *O* *O*
 
En dan dus boren in het afdekkapje en de pinnetjes er aan de buitenkant uit laten steken? En waar sluit je dan de draad op aan?

ik hoop echt dat dit kan op mijn brommert, vind dit wel heel cool
Inderdaad, en dan sluit je de 7 aderige kabel aan op de aangepaste sensor en dan ben je klaar (en uiteraard de + 12 V en min nog even aansluiten). Ik lever er overigens een aansluithandleiding(kje) bij!

Ik vermoed dat het op jouw motor gaat lukken :Y
 
Inmiddels heeft op 1 iemand na iedereen besloten om de gearindicator te bestellen MET kabel dit tussen de unit en de sensor komt. Daarom heb ik besloten om ze maar allemaal met deze kabel te gaan leveren. Hierdoor hoef je dus alleen de sensor en de kabel op elkaar aan te sluiten. De behuizing van de gearindicator kan dus dicht blijven en dat is wel zo veilig :9

Dus vanaf heden is de optie "wel of geen kabel aan de sensor kant" verdwenen.
 
schilders tape op de sensor plakken is het beter zichtbaar en glijd de boor niet zo snel weg toch?

edit: al een xtra sensor gevonden?
Laat maar weten als je terug bent Kevin, ik kom wel ff naar je toe en als jij het snapt dan prutsen we samen even :P

Moet zelf ook eerst de 22e naar Portugal op den brommert...
Ik ben sinds vanmiddag 4 uur gestopt met denken :+ . Ik ga morgen eerst even 2 weken op vakantie... Daarna ga ik serieus aan de slag :P
Inmiddels heeft op 1 iemand na iedereen besloten om de gearindicator te bestellen MET kabel dit tussen de unit en de sensor komt. Daarom heb ik besloten om ze maar allemaal met deze kabel te gaan leveren. Hierdoor hoef je dus alleen de sensor en de kabel op elkaar aan te sluiten. De behuizing van de gearindicator kan dus dicht blijven en dat is wel zo veilig :9

Dus vanaf heden is de optie "wel of geen kabel aan de sensor kant" verdwenen.
Dat vindt ik ook een heel strak plan :Y . Ik ben ook geen held in solderen namelijk :P . Als je dan kabeltjes erbij levert die altijd lang genoeg zijn dan ken je je wel eens met de KvK bellen ;) .
 
Laatst bewerkt:
echt supervet idee!!!!
hulde voor je vakmanschap.
je had al een vraag voor een z1000, en je dacht dat het wel lukte.
geld dit voor de nieuwe of oude z1000.
ik heb een chop met een z1000 blokje uit 78.
zou dat lukken denk je.
en hoe lang zijn de kabels.
ik heb namelij al mijn kabels onde mijn zadel, en heb geen ruimt bij mijn koplamp voor een kastje oid.

richard
 
vrees dat de nieuwe z1000 hier niks mee kan, is kleine ronde neutraalschakelaar;
zie 13151 op tekening;
full
 
Dat vindt ik ook een heel strak plan :Y . Ik ben ook geen held in solderen namelijk :P . Als je dan kabeltjes erbij levert die altijd lang genoeg zijn dan ken je je wel eens met de KvK bellen ;) .
Ja een draad op de sensor vast bakken is toch wat makkelijker als op de printplaat solderen :+

KvK :X Ik denk voorlopig klein schalig _O-

als student mag ik gelukkig wat bijverdienen zonder gedoe met de belasting dienst en ach, veel verdien ik er niet aan hoor.
 
echt supervet idee!!!!
hulde voor je vakmanschap.
je had al een vraag voor een z1000, en je dacht dat het wel lukte.
geld dit voor de nieuwe of oude z1000.
ik heb een chop met een z1000 blokje uit 78.
zou dat lukken denk je.
en hoe lang zijn de kabels.
ik heb namelij al mijn kabels onde mijn zadel, en heb geen ruimt bij mijn koplamp voor een kastje oid.

richard

Op verzoek kan ik lengtes altijd aanpassen, maar standaart is de kabel naar het display 55..60 cm en naar de sensor ca 115 cm.

Of het werkt moet je zelf even uitvogelen :Y
 
Erg interessant!!

Mijn Diversion (1991) is meestal niet geschikt voor een gear indicator, al wil ik er wel graag een.
Als ik even snel in het WPHB kijk, lijkt het bij mij ook wel te kunnen.

*O* *O* *O*

Ik ga z.s.m. even kijken.
 
Erg interessant!!

Mijn Diversion (1991) is meestal niet geschikt voor een gear indicator, al wil ik er wel graag een.
Als ik even snel in het WPHB kijk, lijkt het bij mij ook wel te kunnen.

*O* *O* *O*

Ik ga z.s.m. even kijken.


Ik ga vd week maar kijken hoe het op een FZ6 zit })
 
Voor zover ik kan zien gaat het ook niet op een ducati monster S4

Wat ik dacht dat de neutral stand indicator is althans

En dan nummer 38.

Helaas misschien als er andere uitvoeringen komen.

Bijlage: S4_USA-02_028.gif
 
Voor zover ik kan zien gaat het ook niet op een ducati monster S4

Wat ik dacht dat de neutral stand indicator is althans

En dan nummer 38.

Helaas misschien als er andere uitvoeringen komen.

Mag ik vragen wat onderdeeltje 23 bij je bike doet? Daar zit niet toevallig een draadje aan ofzo?

*O* *O* En een schopje voor dit mooie topic van onze S@m!! *O* *O*

Mijn bike heeft de simpele diode voorloper van dit fancy digitale systeem en werkt tot op de dag van vandaag nog 100% goed *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan