geartronic digital gear indicator

gargamel

Die hard MF'er
24 aug 2005
303
0
Magrette(Axel)
heb onlang een digitale versnellingsindikator van Geartronic aangeschaft en ingebouwd precies volgens het installatie-voorschrift op mijn Kawasaki Z1000 van 2004.
Maar tijdens het ´callibreren´van het apparaatje gaat het mis . de display kan je 6 kleuren selecteren en is ook geen probleem , ook tijdens het opschakelen om de desbetreffende versnellingen te callibreren even 5 sec. in de zelfde versnelling aan een constant toerental totdat de display de volgende versnelling weergeeft tot de 6e versnelling doe ik volgens mij niets fout , de indicator gaat tot 7 en dan (staat in het installatie voorschrift) dat je moet stoppen en wachten tot de display niet meer knippert en dan mag de witte callibratiedraad losgemaakt worden van de massa van de motor. :? :?
Dit dus zo`n 10 maal herhaald en het wil maar niet lukken B| B| B| B| B|

Contact uit en weer aan , starten en 1 de eerste versnelling gezet --> indicator gaat van 0 (neutraal) naar 1 --> klopt ook maar naar de tweede versnelling blijft die gewoon 1 aangeven , zo ook in de 3e , 4e 5e en 6de versnelling :N :N :N :N :N

Dit alles doe ik dus als de motor op zijn bok staat met het achterwiel vrij en draaiend door de versnellingen heen zodat er wel snelheid ´gelezen´ wordt. O-)

Is er hier iemand die hier ook ervaring mee heeft ???????
 
Wellicht een domme opmerking, maar toch ...

Je laat toch wel je koppeling weer opkomen? Zolang jij je koppelingshendel ingeknepen houdt, wijzigt de indicator niet van versnelling (zover ik als noob weet).
 
´kheb gewoon opgeschakeld met koppeling dus da´s het probleem niet :$



na een paar keer proberen is het toch gelukt ---> ik zette iedere keer het contact te vroeg ´uit´ ---> dus heb nu gewacht met het contact uit te zetten tot de letter van de gecelecteerde kleur ( A=rood,B=groen,C=blauw , D:oranje , E=paars en F=licht-blauw) op het display terug verscheen , en toen was het OK :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan