Gecrasht!

ChaserBoZ

MF veteraan
12 apr 2003
9.392
1
Bergen op Zoom
Nou, na 8 jaar rijden maak ik nu ook deel uit van de groep met gecrashte motorrijders -O-

Bij een splitsing ging iedereen naar rechts, ik ook, maar wel over olie :(
Ik voelde het achterwiel wegslippen, van het moment zelf weinig herrinnering.

Toen ik opstond keek ik een ambulance aan, en dacht ff een half uur K.O. geweest te zijn, maar die bleek toevallig achter ons te rijden :+

De motor ziet er rechts perfect uit :P Links een stuk minder; koppelingshendel, schakelpook, kappen voor- en achter & knipper hebben hun beste tijd gehad.

Ikzelf; rib(ben), schouders, pols en waarschijnlijk een hersenschudding (houdt uw commentaar voor u :P ), morgen eens ff langs de huisarts.

De chaufeur van de sleepauto bleek ook een MF'er te zijn, dus het was wel gezellig onderweg :)

Iedereen bedankt voor de hulp & voor het thuisbrengen van Liessy :)


Een impressie;

Sleepdienst
IMG_0003.JPG


Schrammetjes & knipper stuk
IMG_0006.JPG



Edit; nu mét foto's })
Edit2; nu met kleinere foto's
 
Laatst bewerkt:
Belangrijkste is nog steeds dat jij het kan navertellen...wel zonde van de motor uiteraard...

Succes met het herstel

(de foto's zijn voor mij trouwens niet zichtbaar)
 
welkom in de groep der gecrasden.....

maar wel balen zeg, kan je de schade nog oplappen aan jezelf en aan de fiets voordat we naar jeweetwel gaan?

edit : je foto's doen het niet...
 
Zonde joh.... :N

Succes met de afhandeling !

Foto's werken niet?!?!
 
Zonde van de motor zeg ! Maar goed het is maar materiele schade...
Wees blij dat je zelf niets hebt... Sterkte.

[offtopic mode on]Ik zie trouwens regen op je foto's, wij hebben geen spetter gezien [off topic mode off]
 
volgens mij valt schade aan je bike best mee.. alleen die aan jou niet echt :+
met hoe hard ging je neer?
 
ik heb mijn SV maandje geleden ook plat gelegd, sleutelbeen, ego en SV kapot. Heb dit weekend weer voor eerst gereden. Ergo : na regen komt zonneschijn, Sterkte en succes !

De Kale
 
Ah, dat met die motor.. dat schijnt erbij te horen :Y . Belangrijk dat het jou goed gaat! Trouwens, je hebt er niet bij verteld dat verschillende andere motorrijders, welke de zelfde bocht maakten terwijl wij daar op de hulpdienst stonden te wachten, ook weggleden en bijna tot val kwamen :N .

Wanneer en waar krijg je je motor afgeleverd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan