Gedeukte velg, Richten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CN

MF veteraan
17 jul 2007
8.005
0
Omgeving Enschede
Hallo :W

Ik ben maandag tegen iets aangereden waardoor ik nu 2 deuken in mijn velg heb en hij lucht lekt...
Verders is de velg gewoon echt topconditie, ik heb al op MP etc... gekeken maar die velgen zien er niet zo top meer uit.

Daarom vroeg ik het mij af of het mogelijk is om deuken te laten verwijderen uit een velg? En zo ja, waar of welke bedrijven dit doen?

6306869467_e450f351de_b.jpg

6304235864_844cd2caa6_b.jpg

6304235186_65515f94f4_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt, lekker laag dat je er al gauw overheen kijkt.
Geen reflectie of witte kleur...

Maargoed ik was zelf gewoon met een foute manoeuvre bezig waarvan ik weet dat dat niet mag.
Dus dan ga ik ook niet piepen en alle kosten proberen te verhalen op iemand anders terwijl het gewoon mijn eigen domme fout was...

Maar toch, ze mogen wel eigenlijk wat aan die dingen doen, reflectie stickers of wat dan ook er op.
Dat kleine beetje helpt toch al wel

Ik ken iemand op zijn plaat ging op een verkeersdrempel.. veel schade een hersenschudding en een gebroken kaak.

Dacht ook tja eenzijdig en eigenschuld dikke bult.... maar ging later even kijken hoe het nu eigenlijk mogelijk was... heeft een expert in geschakeld.

Blijkt de drempel op 3 punten niet goed te zijn... te steil, niet door een bord aangeggeven en slechte belijning... 3 x raden wie de rekening heeft betaald.......
 
Laatst bewerkt:
Ik ken iemand op zijn plaat ging op een verkeersdrempel.. veel schade een hersenschudding en een gebroken kaak.

Dacht ook tja eenzijdig en eigenschuld dikke bult.... maar ging later even kijken hoe het nu eigenlijk mogelijk was... heeft een expert in geschakeld.

Blijkt de drempel op 3 punten niet goed te zijn... te steil, niet door een bord aangeggeven en slechte belijning... 3 x raden wie de rekening heeft betaald.......

1. Sylvester Stallone
2. Mahatma Ghandi
3. Joep Stroeken

Heb ik er één goed?
 
Ik ken iemand op zijn plaat ging op een verkeersdrempel.. veel schade een hersenschudding en een gebroken kaak.

Dacht ook tja eenzijdig en eigenschuld dikke bult.... maar ging later even kijken hoe het nu eigenlijk mogelijk was... heeft een expert in geschakeld.

Blijkt de drempel op 3 punten niet goed te zijn... te steil, niet door een bord aangeggeven en slechte belijning... 3 x raden wie de rekening heeft betaald.......

In mijn geval, inhalen over doorgetrokken lijn, over een verdrijvingsvlak links langs een vluchtheuvel en daarna wou ik dus weer helemaal naar rechts toen ik tegen die blokken aan reed.

Lijkt mij typisch gevalletje van "eigen schuld dikke bult"
 
Ik denk ook dat Bakker de voorkeur heeft bij mij.
Nét iets gevoel krijg ik d'r bij als ik de site en mails zie etc.. :Y
Het is dat ik geen foto's er meer van heb anders kon ik je die laten zien.
En als je uit Enschede komt kan ik heel misschien nog wat voor je regelen voor vervoer zodat dat ook goedkoop voor je is.
Maar heb je daar interesse in dan moet je maar even een pm sturen.
 
In mijn geval, inhalen over doorgetrokken lijn, over een verdrijvingsvlak links langs een vluchtheuvel en daarna wou ik dus weer helemaal naar rechts toen ik tegen die blokken aan reed.

Lijkt mij typisch gevalletje van "eigen schuld dikke bult"

Waar is de Nederlandse mentaliteit in dit bericht? Niets ligt ooit aan je zelf en daarom moeten altijd andere dokken, en dus niet jij.
 
In Nueunen zit ook nog Verbroeken. Die leveren ook écht vakwerk op motor(schade) gebied :Y


Mailreactie gekregen van Verbroeken:

Of het lukt om de velg te repareren is vooraf nooit te zeggen, zover als het mogenlijk is om van een foto iets te beoordelen zou het moeten gaan, indien er geen scherpe knikken en of scheurtjes inzitten.

De kosten zitten tussen de50en 125 euro ex BTW afhankelijk van de tijd.

MVG Johan Verbroekken

Ben er nu eigenlijk wel zeker van dat ik voor Bakker Framebouw ga :Y
 
uiteindelijk de velg laten uitdeuken bij Bakker Framebouw
Perfect werk hebben ze geleverd :Y

Daarna de velg 'iets' laten bijspuiten waardoor je er helemaal niets meer van zag.

Nu weer lekker :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan