Geef mij maar Amsterdam Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haloa!,hebben jullie een speciale "vreet-schuur"waar jullie afspreken?...
Mochten er mensen uit het Centrum die kant op gaan?ben een verdwaalde Rotterdammer en ben totaal nie bekend in Z0.(Rai-of Citroen-dealer stadionpl.?)....Gr Jim. :]
 
He all,

Slecht nieuws, mijn motor is gejat, mijn geliefde gsxr is ingenomen door een of meerdere stukken tuig. Hij stond ff paar uur geparkeerd vlakbij het Buikslotermeerplein met alarm en kettingslot (art gekeurd)

Tis mooi kut.. net bij politie geweest en verzekering gebeld.. had net een nieuwe filmpje gemaakt.. dat word dus de laatste B|

hier nog zonder knipperlichten maarja mocht je niet meer weten hoe die eruit ziet en hem tegen komen... license to kill }) ( de bestuurder, aub niet de bike :X )

zij1.jpg
 
das mooi klote capo,zegt tegenwoordig echt niks meer een alarm en sloten
erop.als ze m willen hebben,is ie echt weg voor je het weet.motherfukkers
zijn het.
1 pluspuntje is wel dat als je je verzekeringsgeld krijgt,je eindelijk
een yamaha kunt kopen ;)

ik probeer morgen ook richting foodstip te gaan,niet voor jullie
maar voor de kentukkie fraait sjikken :9
 
yamadrama ? .. grin..

tja verzekerings geld.. ik ga diep het schip in dankzij alle extra niet mee verzekerde opties natuurlijk.
 
;( zo jammer he

is altijd een drama,en kost je altijd een pak geld,word er altijd maar een
beter van,en dat zijn wij zeker niet ...

hoop dat je iig wat knaps terug kunt kopen,en tot die tijd laat je je rond
rijden door prairy toch
 
heb nog een woon-werk fiets (sinds kort) maar daar zit nog wel wat werk aan (gpx750r van 1987 met 101.00km op de klok)

ja deze fiets was gewoon klaar kwa vermogen wat uit het blok is geperst ( 147,7pk achterwiel) en vering aangepakt voor en achter en op mijn gewicht afgesteld etc..

zucht..

ik ga es taxi (prairy) roepen :+

 
;( zo jammer he

is altijd een drama,en kost je altijd een pak geld,word er altijd maar een
beter van,en dat zijn wij zeker niet ...

hoop dat je iig wat knaps terug kunt kopen,en tot die tijd laat je je rond
rijden door prairy toch
[me]Prairy denkt: das makkelijk wheelies maken, bijna 2x mn eigen gewicht achterop :+ [/me]
 
Godevr Capo..wat klote dit...weet precies hoe het is,...ze hebben van mij twee keer m'n motor gejat :(

zoek je clausule goed door, soms zijn accesoires automatisch meeverzekerd maar dat gaan ze je echt niet melden nu...truukje hebben ze ook ooit bij mij geprobeerd...

@Ray...Gozert da's te lang geleden zeg hoe is't!?! (en met de wolk van een baby?! :W )
 
@capoeirist:

Echt kl*te voor je, hoop dat de verzekering een beetje goed uitbetaald, of dat je je fiets op een of andere manier terugvind/krijgt.
Hoop dat je snel weer een vette fiets hebt,

Groetjes
 
Hoehoe ....

Ik heb zin in morgen avond !! Nieuwe hangout en weer ouderwets meeten met een flinke groep ...

Ben benieuwd wie er allemaal komen !!

Morgen avond 1900uur FS (FoodStrip) Nieuwe eet stek vlak naast het AMC.
 
Zwaar shit Capo,

Ik weet hoe het voelt. Vrolijk zal je d'r never van worden.
Nu maar hopen dat de uitkering mee valt en dat de extra's zijn meeverzekerd.

Ik zal eens een tijdje duimen.

Tamara: 19:00 uur MFA-FS
 
He all,

Slecht nieuws, mijn motor is gejat, mijn geliefde gsxr is ingenomen door een of meerdere stukken tuig. Hij stond ff paar uur geparkeerd vlakbij het Buikslotermeerplein met alarm en kettingslot (art gekeurd)

(Afbeelding)

full


Om ziek van te worden..........

Sterkte met het verlies. Ik weet overigens nog wel een knappe ZX6R te koop. En heb je liever wat meer kleur (groen) dan valt daar ook over te praten. ;)
 
thanks all.. es kijken of ik de taxi chauffeuse achterop krijg morgen avond :P

tis idd zwaar kut.. vanavond maar ff aan de ouwe frikandel gesleuteld zodat k toch weer wat kan rijden. Remklauw wil niet goed werken..grrr..

Adny : thanks voor de tip. Zal clausule es nazoeken idd.


En nu maar hopen dat ik enigzins fatsoenlijk bedrag krijg of fiets terug (heb hem 11 maanden geleden gekocht. nog niet eens een jaar....)


Had net keuze gemaakt om er nog jaar mee door te rijden omdat ik zo aan het twijfelen was over mijn veiligheid etc..


maaruh zx6 is te licht :P en iets groens.. mwha.. rij voorlopig wel even op mijn oude motortje.. motivatie voor een andere fiets is ver te zoeken, net of ik vreemd ga :X

oja..en groen past niet bij prairy der pak :P ook nie tbij de mijne :+
 
He luitjes! Net terug van drie dagen Southampton (baas betaalt)... lees ik onrustbarende berichten over verdwenen tweewielers ;( :r :N ...

De MFA FS ontmaagding morgen moet ik missen, heb elders al een afspraak. Ik neem aan dat er hier wel rapport uitgebracht wordt van de bevindingen ;)
 
Ok dan. Ook nieuw hier in het A'dam topic, dus zal me even voorstellen.

Woon sinds half juli in A'dam. Daarvoor half jaartje Utrecht en geboren en getogen in Breda.
Buiten het feit dat m'n auto al bekrast is, de parkeervergunning twee jaar kan duren, een maandkaart 324 euro kost, een fatsoenlijke motor niet op straat kan staan enz...heb ik het best naar mijn zin in A'dam :+

Zit hier in Oud West op zo'n 85m2 dus ik mag niet klagen kwa ruimte.
Heb pas nog een oudje gekocht die ik dus voor de deur neerzet en waar ik mijn woon-werk mee doe. Verder heb ik nog een oudje, maar die staat nog in het Zuiden des lands met een kapotte dynamo. Verder teveel tupperware om zo voor de deur te zetten denk ik.

Wat ik eigenlijk het meeste mis hier is een goede sleutelplek. Gewoon een plekje waar je ongestoord kan rommelen aan je bike zonder dat 3000 paar ogen meekijken.
Iemand een idee :?

Dit zijn trouwens mijn motortjes:

Het woon-werk brik anex stadsbike
Photo-0119.jpg


Het tupperware brik
IMG_0431.jpg


Hoop hier nog veel te leren van deze stad en de mogelijkheden.

Oja, Capo, erg klote van je bike...sterkte met de afwikkeling.
 
MRNDX ..... Weet niet, is zo lang geleden dat er met n grote groep word gemeet !!

Misschien wordt het als van ouds lekker n avond kletsen !!
Duzzz mocht er wel worden gereden weet ik niet hoelaat.


Laterzzz

Tot vanaaf :W :W


Lifebegins :W :W Welkom 2 Amsterdam ...

"Enjoy" zeg ik altijd maar ...
 
Laatst bewerkt:
Moggûh allen!!!

@Capo, zoals ik gisteren al zei: BALÛÛÛH :(
'Leiers' zijn het gewoon. Hopend op en goede afwikkeling, verblijf ik......

@Bandit, we hebben het nu over een 'vreetschuur', dus lees de laatste paar pagina's nog eens door en misschien wel tot vanavond :W
Je neemt de A2 en dan de A9. Meteen de eerste afrit nemen (AMC) en bij de stoplichten links. Volgende stoplichten rechts en dan zie je FS al voor je neus.

@lifebegins, welkom in Amsterdam en welkom in dit topic :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan