Controleer eerst maar eens al je schakelaars op juiste werking
- noodknop
- zijsteun
- versnellingspook
@MikeV4: Kan je mij (en de TS natuurlijk) ook verklappen waar dat spul in het blok zit? Ik kan me nl nauwelijks voorstellen dat ze de hele handel in de cilinderkop wegproppen, ipv op de plaats waar je 't bij elke andere motor aantreft.
@MikeV4: Kan je mij (en de TS natuurlijk) ook verklappen waar dat spul in het blok zit? Ik kan me nl nauwelijks voorstellen dat ze de hele handel in de cilinderkop wegproppen, ipv op de plaats waar je 't bij elke andere motor aantreft.
Alvast
Het leek me ook supersterk dat ze in/op de cilinderkop zouden zitten.soooory was ik nog vergeten,
de pulsgevers zitten achter het rechter motordeksel en de draad zou er ergens waar de uitlaat voorbijkomt, moeten uitkomen. Daar zit ook een stekkertje.En kan je er op meten.
@TS: Mocht, zoals Fury al schreef, het idd nodig zijn om aan je CDI te gaan solderen, ga dan alsjeblieft niet met zo'n 100W-soldeerbout (meestal pistoolvorm) aan het werk. Vanwege het hoge vermogen van de soldeerbout loop je niet alleen het risico dat een component door de hitte overlijdt, maar ook dat je de printsporen van de print losweekt. En daar zit je beslist niet op te wachten.als je je CDI al open heb dan moet je kijken of de onderdelen goed gesoldeerd zitten en niet los in het tin,als het laatste het geval is met een soldeerboutje en tin de boel mooi laten vloeien(niet te lang die soldeerbout erop anders gaat het onderdeel kapot) niet aan onderdelen gaan rukken anders breken ze af en ben je verder van huis.
De weerstandswaarden van je CDI staan in je boek.
Je moet niet aan je CDI meten maar eerst aan de stekker(s) van je pulsgever(s)
deze zouden rond de 30 ohm moeten zijn (kijk anders ff in je boek voor de waarden)
succes met je klus