Op zo'n RDW weegbrug worden ook voertuigen van enkele tonnen gewogen.
Ik denk niet dat die in het onderste meetbereik, zijspannen dus, nauwkeuriger zijn dan plus of min 50 kg.
Als ik die tussenstukken zo bekijk denk ik dat die kunnen gaan draaien.
Ik zou ze aan de bakkant vastlassen
gaffels zijn koop delen. over de twee knik punten, dit heb ik vaker gezien. in combinatie net de nog te plaatsen schoor stangen zal dit volgens mij wel sterk genoeg zijn. de gaffels staan ook beide op een hoek op ongeveer 60 graden, de enne links en de ander naar rechts. de gaffels zijn ook vast. als ik het mis heb hoor ik dacht graag. het spul zit allenmaal vast met 16mm bouten en de tussen platen zijn ook 16mm diklekker bezig maar heb je nu niet twee knik punten geciteerd, dus bak tov motor. is dat wel wenselijk? nog een vraagje over de gaffels. zijn dat koop delen of heb je deze zelf gemaakt.
succes verder
dan ga ik maar twee gaffels vervangen met wat buis en de tussen stukken vast lassen. ik weet nu waar alles moet zitten dus dat is maar een kleine aanpassing.
dan ga ik maar twee gaffels vervangen met wat buis en de tussen stukken vast lassen. ik weet nu waar alles moet zitten dus dat is maar een kleine aanpassing.
het ging niet om shortcuts maar dat de bak volledig afstelbaar bleef. ik had het idee dat het goed zou gaan als driehoek verbinding maar ik had over het hoofd gezien dat dit geen driehoek meer is....
Eerst wil je een heel lomp subframe en is niets sterk genoeg en met aanbouwen neem je shortcuts.