geewiz ragbakspan

Kon die jou bijhouden op een mooie slakkerweg??

of ik ehe kon bijhouden? nope. op de slinger weggetjes is mijn band te dik en heb dus te weinig grip. op ijs was het helemaal niks en ehe had met zijn verbeterde 1200 veul meer vermogen.
 
Ja die terugweg van t aet was echt een leuke op die bevroren bergweggetjes. Ik was steeds bang dat jij achter me uit de bocht zou zijn gevlogen terwijl jij over elke vangrail heen keek of ik er daar misschien was gebleven... Hahaha
En ondertussen gleed ik heerlijk gecontroleerd met drie wielen door de haarspelden.
Ja kwastert het wàs een geweldig span...
 
Laatst bewerkt:
klopt E. met elke bocht kneep ik mijn billen terwijl mijn voorwiel alleen maar rechtuit wou en jij was op eens weg?!? dacht echt dat ik je ergens uit een ravijn zou moet trekken. haha geweldig weekend. hoop dat je op tijd iets af hebt. anders moet ik de ragbakhanger af maken. ;)
 
Laatst bewerkt:
gezien EHE waarschijnlijk met een solo moet rijden naar aet 2016 ben ik toch maar begonen aan een aanhanger zo dat ik zijn spul ook mee kan nemen ;)
ik heb via erwin een caravan torsie as verkregen. deze was uiteraard heel te breed. na wat reken werk is dit het resultaat:

full
 
Laatst bewerkt:
dit het resultaat tot dus ver. ik ga een rechthoekige bak maken en daarop een doormidden geslepen 200liter vat die zal dienen als "deksel". voor dat ik de as weer in elkaar las moet ik een paar velgen en banden scoren zo dat ik de hoogte van de bak kan bepalen. het hangertje zal laag worden, net als de span.
full
 
ik upload mijn foto's naar photobucket.com
vervolgens kan je daar een "direct link" kopieren. (eerst op foto zelf "share" selecteren)
dan hier op forum "voeg een afbeelding toe"
dit kan je meerdere keren in 1 bricht doen.

enne.....niet op het idee komen om de bak op te knappen, daar word ie echt niet mooier van :N
precies goed zo. succes :N
 
haha aan de bak zal niks gebeuren. krijgt zoals hij is veel te veel bekijks.
vanaf 1:38. erwin en ik.

 
Laatst bewerkt:
gezien EHE waarschijnlijk met een solo moet rijden naar aet 2016 ben ik toch maar begonen aan een aanhanger zo dat ik zijn spul ook mee kan nemen ;)
]]


Toch fijn dat er alvast een vangnet voor mij gecreeerd wordt ;)

Al heb ik voorlopig ook nog niet eens een solo klaar staan, maar ik geef me nog niet zo heel snel gewonnen hoor 😁
 
Zekers een heel gaaf span
(die van Erwin was ook heel gaaf, en heeft ook weer mensen geinspireerd )
 
Laatst bewerkt:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag oma
Heb je het aanhangertje al af voor Altes ?
 
Volgens mij moet die al.bijna op.zijn wieltjes staan. Maar t is idd een beetje stil vanuit midden nederland...
 
nee! nog niet klaar(had je echt iets anders verwacht?). heb wel twee velgen en banden en een de hele grote zeil van afgelopen keer weer gevonden en schoon gemaakt. morgen ga ik eens kijken naar de as. dan moet ik opzoek naar profiel L staal om het frame te bouwen. ik kan wel nieuwe L profiel kopen maar dan klopt het ragbak gehalte niet meer.....
 
Je kunt wel nieuw profiel gebruiken,
en als je alles klaar hebt laat je het nog even 2 weken buiten liggen,
niet vergeten om er regelmatig over heen te zeiken eeuuhh urineren,
dan wordt het vanzelf weer ragbak gehalte _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan