Gefilmd

Status
Niet open voor verdere reacties.

robsom

Rookie
15 sep 2021
1
0
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik kwam erop omdat ik iets meemaakte en daarop rondkeek. Een paar dagen geleden reed ik de verkeerde oprit op van een snelweg. Er was daar geen kip op de weg en via de middenberm pakte ik weer de afrit. Alleen zag ik dat iemand stil stond en hele tafereel filmde. Het lijkt me iemand die dit gelijk naar de politie opstuurt. Weet iemand wat je dan kunt verwachten? Ik zag op boete base een boete van 400 euro maar het gaat wel via de OvJ.
Heeft iemand ervaringen na gefilmd te zijn door iemand en daarna een boete?
 
als het geen bevoegde is hoor je niks meer. moet al goed gefilmd zijn om je kenteken te herkennen.
 
had diegene zwarte kleding aan met een gele streep?
zo ja, vermoedelijk smeris.
zo niet, vermoedelijk iemand die met het filmpje weer een potentiële ´like´ bom voor z'n social media profiel dacht te hebben...
 
Ik verwacht niet dat de politie de moeite zal gaan doen om je op te zoeken.

Mocht je wel een bekeuring krijgen, dan zou ik bezwaar aantekenen en een tekst formuleren die misschien niet de complete waarheid vertegenwoordigd. Rutte kan zich ook een boel niet herinneren.
Dan heb je een kans dat de boel wordt teruggetrokken.
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik kwam erop omdat ik iets meemaakte en daarop rondkeek. Een paar dagen geleden reed ik de verkeerde oprit op van een snelweg. Er was daar geen kip op de weg en via de middenberm pakte ik weer de afrit. Alleen zag ik dat iemand stil stond en hele tafereel filmde. Het lijkt me iemand die dit gelijk naar de politie opstuurt. Weet iemand wat je dan kunt verwachten? Ik zag op boete base een boete van 400 euro maar het gaat wel via de OvJ.
Heeft iemand ervaringen na gefilmd te zijn door iemand en daarna een boete?
Ik was ff naar die gast gegaan.........
 
Verhaal zou op meerdere manieren geïnterpreteerd kunnen worden maar als ik het goed begrijp zal het zoiets zijn geweest:

Oprit snelweg --> Oh, had eigenlijk snelweg andere kant op gemoeten, door de groenstrook meteen naar de afrit.
(Je zou het ook kunnen interpreteren dat hij aan het spookrijden was/de afrit was ingereden en dat zou wel erg zijn maar lijkt me minder waarschijnlijk.
1631881386823.png


Zou verder niet bang zijn voor bekeuring als het niet politie was die kenteken goed heeft kunnen noteren maar ben wel benieuwd waarom die persoon aan het filmen was.
Klinkt een beetje alsof je niet alles verteld. Was je op een klaverblad aan het racen en had je dit al meerdere keren gedaan /(of met grote groep)?
Je zegt "iemand die het tafereel filmde"; waarom tafereel? dat draaien duurt toch maar 10 seconden?
Als iemand het wil filmen moet hij eerst mobiel pakken etc. en dan ben je toch allang gedraaid? Waar stond die persoon dan te filmen? Vanuit auto?

Raar verhaal
 
Los van alles is keren op een snelweg, op en afrit, door de middenberm etc toch van de zotte?
op de N34 waarbij ik in de buurt woon gebeurd het regelmatig, keren op de weg met al een paar maal zeer ernstige gevolgen.
Of zoals laatst, reed ik een bocht van een afslag in en toen kwam ik een auto tegen die achteruit terug reed midden in een onoverzichtelijke bocht.
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik kwam erop omdat ik iets meemaakte en daarop rondkeek. Een paar dagen geleden reed ik de verkeerde oprit op van een snelweg. Er was daar geen kip op de weg en via de middenberm pakte ik weer de afrit. Alleen zag ik dat iemand stil stond en hele tafereel filmde. Het lijkt me iemand die dit gelijk naar de politie opstuurt. Weet iemand wat je dan kunt verwachten? Ik zag op boete base een boete van 400 euro maar het gaat wel via de OvJ.
Heeft iemand ervaringen na gefilmd te zijn door iemand en daarna een boete?
Hahaha maak je niet druk hoor je niks meer van. Ik zwaai altijd als ik word gefilmd.🤗
 
Los van alles is keren op een snelweg, op en afrit, door de middenberm etc toch van de zotte?
op de N34 waarbij ik in de buurt woon gebeurd het regelmatig, keren op de weg met al een paar maal zeer ernstige gevolgen.
Of zoals laatst, reed ik een bocht van een afslag in en toen kwam ik een auto tegen die achteruit terug reed midden in een onoverzichtelijke bocht.
Mijn zusje is een van degenen, die een paar keer heeft mogen helpen, om de slachtoffers uit de auto te peuteren. Vooral van degenen, die gelijk in een zak worden gerist wordt je niet blij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan