Gefilmd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik kwam erop omdat ik iets meemaakte en daarop rondkeek. Een paar dagen geleden reed ik de verkeerde oprit op van een snelweg. Er was daar geen kip op de weg en via de middenberm pakte ik weer de afrit. Alleen zag ik dat iemand stil stond en hele tafereel filmde. Het lijkt me iemand die dit gelijk naar de politie opstuurt. Weet iemand wat je dan kunt verwachten? Ik zag op boete base een boete van 400 euro maar het gaat wel via de OvJ.
Heeft iemand ervaringen na gefilmd te zijn door iemand en daarna een boete?
Als de politie zich bezig moet gaan houden met burgers die allerlei overtredingen vastleggen en dat vervolgens aan de politie aanleveren mag er wel een extra blik agenten worden opengetrokken.
Daarnaast moet dan nog worden onderzocht of de beelden überhaupt betrouwbaar zijn met alle hedendaagse beschikbare software om beeldmateriaal te bewerken.
Ten derde, hoewel er zat van die dashcam hufters op de weg zitten die maar van alles online gooien terwijl hun eigen inferieure gedrag onbesproken blijft leven we gelukkig niet in Stasieland.

Geen zorgen dus.
 
Verhaal zou op meerdere manieren geïnterpreteerd kunnen worden maar als ik het goed begrijp zal het zoiets zijn geweest:
Oprit snelweg --> Oh, had eigenlijk snelweg andere kant op gemoeten, door de groenstrook meteen naar de afrit.
(Je zou het ook kunnen interpreteren dat hij aan het spookrijden was/de afrit was ingereden en dat zou wel erg zijn maar lijkt me minder waarschijnlijk.
Bekijk bijlage 1677569

Zou verder niet bang zijn voor bekeuring als het niet politie was die kenteken goed heeft kunnen noteren maar ben wel benieuwd waarom die persoon aan het filmen was.
Klinkt een beetje alsof je niet alles verteld. Was je op een klaverblad aan het racen en had je dit al meerdere keren gedaan /(of met grote groep)?
Je zegt "iemand die het tafereel filmde"; waarom tafereel? dat draaien duurt toch maar 10 seconden?
Als iemand het wil filmen moet hij eerst mobiel pakken etc. en dan ben je toch allang gedraaid? Waar stond die persoon dan te filmen? Vanuit auto?

Raar verhaal

Bij zo'n bochtje had ik niet zitten denken of ik wel de goeie kant was opgegaan. Had alleen gehoopt dat de volgende afslag een net zo leuk genomen kon worden. :+
 
@robsom Dat was ik. Ik sta daar altijd te filmen, en je staat er mooi op. Maar als je nog een keer post op dit forum vernietig ik het bewijs!
Ik geef je nog 23½ uur!!

1632135978801.png
 
Lol in welke krochten van het forum ben jij geweest om dit tegen te komen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan