Gehackt account

Hans50

MF veteraan
4 feb 2008
3.561
2
Susteren
Vanmorgen keek ik zoals ik wel vaker (!) doe even op MF of er nog wat interessante topics cq postings waren. Tot mijn grote verbazing zag ik een topic welk over mij ging, Blijkbaar had ik op Motormeuk op diverse filmpjes gereageerd met de meest negatieve, lompe en onbeschofte reacties. Reacties van andere users hierop laten zich raden en zijn (of waren) geheel te begrijpen. Mensen die me hier wellicht iets beter kennen hadden toch wel twijfels of ik dit werkelijk geschreven zou hebben, thanks Zot, thanks kevinblade, wie nog meer weet ik niet want ik was zo opgefokt dat eea mij enigzins ontgaan is en ik geen tijd had om alles ''rustig'' door te lezen. En nu kan dit niet meer.
Wie het topic over mij geopend heeft kan ik niet meer terugvinden, het gehele topic is blijkbaar verwijderd. Dat ik hierin compleet ben neergesabeld lijkt me duidelijk, je hoeft maar op Motormeuk te kijken en je weet waarom. Mijn maag draaide drie keer rond toen ik ''mijn'' postings zag. In het betreffende topic op MF heb ik nog aangegeven dat dit werkelijk geen teksten van mij waren, ben slachtoffer geworden van een hacker die in korte tijd mijn account misbruikt heeft om ''grappig'' proberen te zijn. MGG vond het gehele topic, terecht, ongepast en heeft eerst de topictitel veranderd en nu is het geheel verdwenen. Ik vind het niet meer terug iig.

Het is, kort gezegd, niet plezierig totaal afgebrand te worden naar aanleiding van teksten die één of andere malloot onder je gekraakte account heeft geplaatst. Niet plezierig is zeer zwak uitgedrukt..
Ik hoop niet dat iemand van jullie ook hier slachtoffer van wordt, indien ja hoop ik dat wie dan ook niet de reacties krijgt die ik gekregen heb. Wens ik niemand toe en ik hoop dat als het iemand anders zou gebeuren iedereen hier eerst kritisch naar gaat kijken vóór het als waarheid aan te nemen.
 
JA hey ik had het gelezen en zat met verbazing te kijken.

Ook over die supermoto etc etc toch?

Tof dat je het even komt melden i.i.g.

Gr Dave
 
anders probeer even uit te loggen op alle computers, misschien dat hij toevallig nog op 1 of andere computer openstaat en iemand aan de haal is gegaan
 
Ach, maak je niet dik. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je je ziek voelt wanneer je ziet dat iemand anders uit jouw naam heeft lopen reageren. Dat je het zo vervelend vind dat men 'jou' daarbij heeft neergesabeld daar zou ik me weer veel minder druk over kunnen maken. Dat is toch niet aan jou gericht? Dat komt door die andere idioot. Zou ik mij derhalve ook niet aangesproken of verantwoordelijk voor voelen!
 
Kan je geen ban op je eigen account aanvragen bij een mod?
En maak je zelf weer een nieuwe aan
 
Laatst bewerkt:
anders probeer even uit te loggen op alle computers, misschien dat hij toevallig nog op 1 of andere computer openstaat en iemand aan de haal is gegaan


:^


dat zou ik inderdaad ook doen, alle sessies op allerlei apparaten van MF terminaten.

dit kan bij uitlogscherm. ;)

pas dan werkt het wijzigen van je password op alle verschillende ip sessies met MF
 
Laatst bewerkt:
Ja, en willicht ook op motormeuk doen? (geen idee of dat ook gelijk wordt meegenomen als de sessies beëindigd op motor-forum, lijkt me niet maar who knows).
 
Ach, maak je niet dik. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je je ziek voelt wanneer je ziet dat iemand anders uit jouw naam heeft lopen reageren. Dat je het zo vervelend vind dat men 'jou' daarbij heeft neergesabeld daar zou ik me weer veel minder druk over kunnen maken. Dat is toch niet aan jou gericht? Dat komt door die andere idioot. Zou ik mij derhalve ook niet aangesproken of verantwoordelijk voor voelen!
Ehh, ''ik'' heb dat alles zogenaamd geschreven, wie denk je dat hier dan voor verantwoordelijk wordt gehouden :?
 
:^


dat zou ik inderdaad ook doen, alle sessies op allerlei apparaten van MF terminaten.

dit kan bij uitlogscherm. ;)

pas dan werkt het wijzigen van je password op alle verschillende ip sessies met MF


de eerstvolgende post dat die :( :( user probeert wat te plaatsen krijgt ie dan een foutscherm.
 
Ja, en willicht ook op motormeuk doen? (geen idee of dat ook gelijk wordt meegenomen als de sessies beëindigd op motor-forum, lijkt me niet maar who knows).


die accounts zijn hetzelfde, een password veranderen werkt alleen als je eerst uitlogt en daarna weer inlogt op hetzelfde ip adres van je vorige sessie. . :)
 
Laatst bewerkt:
die accounts zijn hetzelfde, een password veranderen werkt alleen als je eerst uitlogt en daarna weer inlogt op hetzelfde ip adres. . :)
Heb ik gedaan Jeroen, overal uitgelogd, ander wachtwoord. Toch weet die gast me op één of andere manier te traceren. |(
 
Heb ik gedaan Jeroen, overal uitgelogd, ander wachtwoord. Toch weet die gast me op één of andere manier te traceren. |(


ik zou Wimmel ff inschakelen, die kan je hier echt wel mee helpen.

wel vreemd dat ie over adminrechten beschikt?
hij kan nooit je wachtwoord hebben :? :?


heb je een keylogger draaien op je pc? > virus/malware? deze kunnen ervoor zorgen dat elke keystroke wordt doorgezonden naar de ontvanger vanaf de host, jij dus.



pc direct zwaar scannen op virussen etc, wachtwoord veranderen vanaf een ander mobiel apparaat!
 
Laatst bewerkt:
ik zou Wimmel ff inschakelen, die kan je hier echt wel mee helpen.

wel vreemd dat ie over adminrechten beschikt?
hij kan nooit je wachtwoord hebben :? :?


heb je een keylogger draaien op je pc? > virus/malware? deze kunnen ervoor zorgen dat elke keystroke wordt doorgezonden naar de ontvanger vanaf de host, jij dus.



pc direct zwaar scannen op virussen etc, wachtwoord veranderen vanaf een ander mobiel apparaat!
Heb geen keylogger. Niet zelf geïnstalleerd tenminste, kan me wel voorstellen dat iemand die mijn account heeft gehackt dat achter mijn rug op mijn PC laat draaien en me compleet kan volgen.
 
Heb geen keylogger. Niet zelf geïnstalleerd tenminste, kan me wel voorstellen dat iemand die mijn account heeft gehackt dat achter mijn rug op mijn PC laat draaien en me compleet kan volgen.


dat kan je ook niet weten, daar is het spyware voor. > dat installeert zichzelf onzichtbaar, [haast] niet te traceren... :')

Avast free installeren en de opstartscan activeren, Dank u wel voor het downloaden van Avast antivirussoftware
pc laten scannen op alles wat los en vast zit....

en uit zetten! ;) 8-)

spanning eraf, daarna geheugenmodules eruit trekken, dat het virus of wat het ook is niet kan overleven, > of iddg heel grote kans daarop.

zonder spanning is ie :X :X

geheugenmodules terugsteken na een kwartier en daarna opstarten.



succes, en kom anders naar PC topic, we helpen je morgen graag verder. :z ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan