Vacature Accountmanager bij Nimag (suzuki)

ed31

MF veteraan
12 jul 2002
1.209
0
Doetinchem
Voor degene die op zoek is naar een baan in de motorenwereld==> In de Intermediair van deze week staat een advertentie van Nimag. Ze zoeken een Accountmanager Suzuki Motorcycles....
De vacature staat (nog) niet op de site van Intermediair anders had ik hier de link wel neergezet. Dus voor degene die de Intermediair niet thuis bezorgd krijgt, kijk 1 dezer dagen op: http://www.intermediair.nl

Oh ja: het lijkt me wel leuk dat degene die er op reageert, ons even op de hoogte houdt!!!
 
Beetje jammer die advertentie, ze geven een AUTO van de zaak :( Zou dat ook een motor van de zaak mogen zijn :) hayabusa ofzo })
 
Ach ach, weer een manager erbij..... we hebben mensen nodig die de handjes kunnen laten wapperen en geen managers!!!...... al die indirecten gaat ten koste van het "echte" werk......
 
Staat er ook wat dat verdient dan?
images



aldus ;)
 
kep ff gebeld, ben te duur voor ze.

Dan heb je jezelf in ieder geval slecht "verkocht" als je dat als antwoord krijgt :? . Je weet toch wel beter "te duur" bestaat niet in de verkoop.

Ze hebben vast bedoeld: "Voor wat je vraagt biedt je te weinig"
 
Laatst bewerkt:
Je raadt het.....

Gevleugelde uitspraak:

Managers komen eraan vliegen, schijten de boel onder en vliegen weer weg en jij blijft achter en zit in de stront.

Je bent zelf toch ook een eikel als je het zo ver laat komen dat je in de stront komt te zitten. :9
 
Volgens mij weet jij niet wat een accountmanager is....


Ach joh, wat maakt dat toch allemaal uit.....?
Bij Nimag weten ze het zelf ook niet. Als je de functie bekijkt blijkt dat je gewoon contacten onderhoudt met de dealers. Maar ja het is zo modern om alle commerciele functies tegenwoordig accountmanager te noemen.

What's in a name?

Oeps, ik zie dat je zelf een accountmanager bent! Vandaar.
 
Dat noemen ze zeemeeuw managers: Ze komen eraan schijten de boel eronder en vliegen weer weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan